آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی

دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی

آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی

سطح کراتینین بالا معمولا به این معنی است که کلیه های آسیب دیده هستند، که است که می گویند، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها معمولا بر اساس سطح کراتینین بالا همراه است. کراتینین 7.2 است به مراتب بیشتر از سطح طبیعی است. در این زمان، در نظر گرفتن برخی از اقدامات به موقع لازم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. در حالی که، می تواند گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و عملکرد کلیه طبیعی؟

اگر چه عمل می تواند کمک به بیماران پاک عذاب موقت، آن را نیز کاستی، به عنوان مثال، می تواند بسیاری از عوارض جانبی ایجاد کند و می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند. توجه به این که، بسیاری از مردم تغییر توجه خود را به گیاهان است که یک درمان بی خطر است. با توجه به کار به آرامی، کارشناسان کلیه در چین خود را به گیاهان مطالعه اختصاص داده شده و ایجاد مجموعه ای از درمان های طبیعی جدید است. و درمان معمول طب میکرو چینی Osmotherapy است.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. و کاهش کراتینین 7.2 از ریشه. با توجه به اینکه برخی از گیاهان نیز سمیت کلیوی دارند، بنابراین ما بسیار ارزش و توجه به آسیب های ناشی از داروها. داروهای ما را انتخاب کنید و بدون سمیت کلیوی و هر گونه عوارض جانبی می باشد. بنابراین، آن را بی خطر است. مختلف از درمان های دیگر، این درمان به خارج استفاده می شود و عمل می کند در shenshu acupoints. با کمک مایع نافذ و اسمز دستگاه های موثر، داروهای فعال را می توان به کلیه های آسیب دیده از طریق پوست و بافت به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ کرده است.گیاهان از این درمان استفاده می شود به گشاد شدن عروق خونی، ترویج جریان خون، کاهش التهاب، جلوگیری از لخته شدن خون و ماتریکس خارج سلولی. از طریق مراحل فوق، این درمان می تواند کمک به بیماران کاهش کراتینین 7.2 و عملکرد کلیه طبیعی است.

از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که می تواند روند فیبروز کلیوی را مسدود و بهبود عملکرد کلیه است. در نتیجه، گیاهان می توانند کراتینین 7.2 کاهش و عملکرد کلیه طبیعی به تدریج. اگر شما از درد ناشی از کراتینین 7.2 رنج می برند و یا می خواهند بدانند که درمان های طبیعی از نارسایی کلیه، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7, 2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.