دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی

راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی

مرحله نهایی بیماری کلیه، همچنین مرحله 5 نارسایی کلیه نامیده می شود، یک بیماری تهدید کننده زندگی است، چرا که کلیه ها قادر به کار برای حفظ زندگی خود را. بنابراین، جلوگیری از بیماری کلیوی را وخیم تر شدن لازم است. بعد، ما به شما روش های جایگزین برای محافظت از خود را از بیماری کلیوی end-stage معرفی، و ما امیدواریم که شما می توانید موارد زیر را به دانستن بیشتر بخوانید.

در غرب، برای زود هنگام بیماری کلیوی مرحله هیچ چاره ای جز به کنترل علائم و عوارض وجود دارد. هنگامی که بیماری کلیوی بدتر به مرحله جدی، پزشکان بیماران دریافت دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می شود. در حالی که، این درمان می تواند بیماری کلیوی end-stage از ریشه درمان نمی کند، و آنها نیز می تواند درد دیگر را به بیماران به ارمغان بیاورد. بنابراین، مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است برای جلوگیری از بیماری کلیوی end-stage.

در چین، طب سنتی چینی دارای عملکرد درمان بیماری از ریشه. برای بیماری های کلیوی در مراحل اولیه، TCM مناسب می توانید آن را به عقب، اما به آن نیاز دارد را به مدت طولانی. بنابراین، کارشناسان کلیه در چین برخی از درمان های طبیعی بر اساس TCM ایجاد و اثر بهتری در درمان بیماری کلیه است.

طب میکرو چینی Osmotherapy با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. چه تر است، آن است که از خارج استفاده می شود و دیگر اثر ندارد هر طرف.

سلول های بنیادی ایجاد می شود برای درمان بیماری کلیه از طریق بازگرداندن عملکرد سیستم ایمنی بدن. در این روش درمانی به شش مرحله تقسیم شده و یک روش سیستماتیک برای بیماری های کلیوی است.

آلودگی خون درمان بیماری کلیه از بازگرداندن ساز و haematogenous با حذف آلاینده از دیوار خون و رگ های خونی را درمان می کند.

علاوه بر این، درمان ما نیز درمان حمام، درمان حمام پا، حجامت درمانی و غیره دارو است. اگر شما در نارسایی کلیه در مراحل اولیه است، ما می تواند بیماری خود را به عقب و کمک به یک زندگی عادی زندگی می کنید. اگر شما در مرحله 4 بیماری کلیه هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کنترل بیماری خود و جلوگیری از آن تشدید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.