پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت

شنبه 18 مرداد 1393
ن : lafee

پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت

پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت

به طور کلی، پیوند کلیه است که اغلب به عنوان انتخاب نهایی برای نارسایی کلیه در نظر گرفته. در حالی که، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به دیابت، پیوند کلیه یک ایده خوب است. بعد، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید برای پیدا کردن همین دلیل، و هر گونه سوال، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما پاسخ شما در اسرع وقت.

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده و در حال حاضر، دیابت علت اصلی که منجر به پایان دادن به مرحله بیماری کلیه است.پیوند موفق کلیه می تواند کیفیت زندگی بیماران را بهبود بخشد و طول عمر خود را. با این حال، که است که می گویند که تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به دیابت مناسب برای پیوند کلیه هستند. علاوه بر این، پیوند کلیه می تواند به علت دیابت شکست. چه بدتر است، immunosuppressor می تواند قند خون تاثیر می گذارد و باعث تشدید دیابت.

در واقع، به جز پیوند کلیه، همچنین برخی از درمانهای موثر برای نارسایی کلیه مبتلا به دیابت وجود دارد. با توجه به اینکه نارسایی کلیه است از دیابت ایجاد می شود، کنترل قند خون در سطح بی خطر ضروری است. علاوه بر این، درمان نارسایی کلیه نیز ضروری است.

در چین، بسیاری از درمان های طبیعی است که برای نارسایی کلیه و دیابت موثر هستند وجود دارد، علاوه بر این، اثر بدتر از پیوند کلیه. برای نفروپاتی دیابتی، درمان است که ما اغلب استفاده کنید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، درمان حمام دارو، درمان برای تصفیه خون و برخی از داروها. نگاهی به طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان مثال، این درمان، از خارج بر کمر acupoint shenshu استفاده شود. و آن را برای تعمیر آسیب کلیه و اهانت آمیز از این ماتریکس خارج سلولی کار برکنار شده کار می کند. ما بهترین درمان و دارو با توجه به وضعیت بیماری بیماران را انتخاب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.