سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم و درمان

سه شنبه 24 تير 1393
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم و درمان

سندرم نفروتیک یک بیماری هولناک، که می تواند کودکان را تحت تاثیر قرار است. شما باید نگران می شود اگر کودک دوست داشتنی خود را از سندرم نفروتیک رنج می برد. سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم، درمان به شما یک نمای کلی از سندرم نفروتیک در کودکان را.

علل سندرم نفروتیک در کودکان

همه ما می دانیم که سندرم نفروتیک یک بیماری خاص اما مجموعه علامت نیست. آن را در هر بیماری کلیه است که واحد به فیلتر آسیب در هر سنی رخ می دهد. معمولا، این کودکان در سن 2-6 تاثیر می گذارد. نفریت شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. بیماری های دیگر نیز باعث سندرم نفروتیک، مانند دیابت، لوپوس، و غیره

نشانه های سندرم نفروتیک در کودکان

اولین نشانه از سندرم نفروتیک است که معمولا بر روی تورم صورت شد. این است که تورم از تمام بدن به دنبال. مایع بیش از حد در بدن شما باعث تورم.

ادرار کف آلود. این به علت از دست دادن پروتئین در خون رخ می دهد. نشت پروتئین های سنگین در ادرار ادرار کف آلود تبدیل شود.

پروتئین به علت اختلال در دستگاه فیلتر کردن کلیه ها رخ می دهد. توده ای از پروتئین به ادرار نشت، و پروتئین رخ می دهد.

نتایج نمایانگر علت از دست دادن آلبومین در ادرار رخ می دهد. این می تواند به کاهش ایمنی و برخی از بیماری بهداشت و سلامت دیگر باعث خواهد شد.

درمان سندرم نفروتیک در کودکان

هیچ درمان خاصی برای سندرم نفروتیک وجود دارد، اما این علائم می تواند به خوبی با دارو و تغییرات در رژیم غذایی اداره می شود.

A. استروئیدها. کودک شما به طور معمول تجویز شود پردنیزولون داروی استروئید زمانی که آنها برای اولین بار تشخیص داده میشود. پردنیزولون جنبش پروتئین از خون به داخل ادرار متوقف می شود.

B. دیورتیک. این کاهش میزان هیدروپس و افزایش مقدار ادرار کمک می کند.

پزشکی Osmotherapy پزشکی C. میکرو چینی. بر اساس طب سنتی چین، از آن پیشی درمان های مرسوم برای سندرم نفروتیک. این می تواند نشانه های سندرم نفروتیک در کودکان با اصلاح سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلول های کلیه بیمار را کاهش دهد. اگر شما علاقه به این درمان، ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر.

اگر فرزند شما مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شده است، آرامش خود را حفظ و به دنبال یک درمان موثر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.