اولیه کشف و درمان ارومیه

جمعه 13 تير 1393
ن : lafee

اولیه کشف و درمان ارومیه

بسیاری از بیماران مبتلا به اورمی در مرحله دیر متوجه بیماری خود را. آنها را از دست ندهید بهترین زمان برای درمان آن. اگر چه معمولا هیچ علامت آشکاری از اورمی وجود دارد در مرحله اول، برخی از علائم unconspicuous به شرح زیر وجود دارد. مردم باید با توجه به این نشانه ها پرداخت تا کشف زود هنگام می تواند زندگی بیمار را گسترش و بهبود برابری زندگی خود را.

علائم اولیه اورمی

1. خستگی نور و یا عدم توجه

2. کم خونی، صورت رنگ پریده یا زرد

3. ادرار بیشتر در شب و یا رنگ نور در ادرار

4. ناراحتی در معده یا تهوع

5. بی نظمی عادت ماهیانه

6. ادم در پلک یا پا

7. فشار خون بالا

اگر شما بیش از سه علامت همانطور که در بالا، شما باید به بیمارستان برای انجام برخی از چک.

اگر شما در حال حاضر از اورمی در مراحل اولیه تشخیص داده شده، بیش از حد نگران نباشید. ارومیه است غیر قابل برگشت نه تمام وقت. ارومیه در مراحل اولیه را می توان ثابت نگه داشته و حتی با درمان برگشت پذیر است.

میکرو چینی پزشکی Crymotherapy

طب میکرو چینی Crymotherapy درمان اصلی ایجاد شده توسط بیمارستان ما که با هدف احیای سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و توابع است. این نفوذ دارو تراش به کلیه از طریق دستگاه های چند. روش ها ثابت کرده اند که آن را موثر و بدون عوارض جانبی داروهای خوراکی. مکانیزم این درمان این است که تصویر را بزرگ تر عروق، مقاومت در برابر تورم و انعقاد و غیره.

با گذشت زمان، سلول های کلیوی مجروح خواهد شد به تدریج تعمیر. عوامل بد است که بدتر از توابع کلیوی خواهد شد دفع کردن. التهاب کلیه را می توان پاک کرد. تابع پس گلومرولی می تواند بهبود یافته برای فیلتر کردن آب کار برکنار شده و سدیم در نتیجه اورمی کاهش دهد.

اگر شما یا دوستان شما مبتلا به اورمی می شوند، آیا دیگر پریشان است، ناراحت نمی شود. لطفا با ما تماس بگیرید باشد. این لذت ما برای کمک به شما است. شما می توانید با ارسال پست الکترونیکی kidneyfailurecn@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اولیه کشف و درمان ارومیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.