چگونه کیست های کلیه را درمان می کند

پنج شنبه 12 تير 1393
ن : lafee

چگونه کیست های کلیه را درمان می کند

به طور عمده سه نوع کیست های کلیوی وجود دارد: کیست پلی، کیست ساده و کیست به دست آورد. در میان آنها، کیست پلی بیماری به ارث برده است. هنگامی که استراحت کیست های کلیوی، می تواند درد پشت، ادرار خون یا سایر علائم دردناک به بیماران شود. پس از آن ضروری است برای درمان کیست های کلیه برای کاهش ناراحتی بیمار.

نشانه ها

1.Discomfort در پشت و یا کمر درد

کیست در کلیه ایجاد تورم کلیه و پس از آن افزایش تنش کپسول کلیوی. بنابراین ساقه کلیوی خواهد شد کشیده و اندام های نزدیک فشرده خواهد شد. این ناراحتی و یا درد در پشت ایجاد کند.

علاوه بر این، مایع کیست به کلیه اضافه می کند آب است. بنابراین کلیه تبدیل خواهد شد سنگین و سپس فشار. این نیز می تواند درد را.

ادرار 2.Blood

می شریان بسیاری از زیر دیوار از کیست وجود دارد. هنگامی که فشار و یا عفونت همزمان می آید، عروق خواهد شد یدک خیلی بیش از حد در نتیجه آنها می تواند شکسته و خون جریان است. ادرار خون رخ می دهد پس از آن.

توده 3.Abdominal

این دلیل اصلی برای بیماران به یک دکتر مراجعه است. کیست در کلیه به تدریج رشد خواهد کرد. هنگامی که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند، بیماران می توانند احساس و یا لمس توده شکمی. به طور کلی، بزرگتر از جرم است، بدتر از عملکرد کلیه است.

درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

کلید درمان کیست است به دفع مایع کیست است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به این هدف با نفوذ طب سنتی چینی به کلیه ها از ماشین آلات پیشرفته دست یابد.

طب چینی اثر طول می کشد تا تصویر را بزرگ تر عروق سپس گردش خون را به سرعت به تحریک مایع کیست جریان. همچنین می تواند توانایی توبول های کلیوی به باز در آشامیدن مایع کیست را افزایش دهد.

مایع کیست التهاب به ارمغان می آورد به کلیه در حالی که التهاب می تواند عملکرد کلیه جلوگیری نمود. پس از آن بسیار حیاتی است برای مقاومت در برابر التهاب می شود. طب چینی نقش بسیار مهمی در تخلیه سموم ایفا می کند. التهاب کاهش داد و حتی معکوس می شود. در نتیجه، کیست کاهش خواهد یافت.

اگر شما کیست کلیه و سوالات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه. kidneyfailurecn@hotmail.com: لطفا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه کیست های کلیه را درمان می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.