آیا من می توانم آیا ورزش با بیماری کلیه پلی کیستیک

یک شنبه 8 تير 1393
ن : lafee

آیا من می توانم آیا ورزش با بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه ژنتیکی و عوارض آن با سال افزایش است. ورزش برای ما مهم است، می تواند به ما کمک کند به حفظ سلامت و ما را قوی. اما می تواند به من با PKD ورزش؟

به طور کلی، آن را به انتخاب خوبی برای آنها به شرکت در فعالیت های ورزشی مناسب است. با این حال، به عنوان کیست نگه داشتن در حال رشد، برخی از تمرینات ممکن است پارگی کیست و باعث آسیب رساندن بالقوه به کلیه از جمله ورزش. تماس با ورزشی باید مثل فوتبال، بسکتبال اجتناب شود. در همین حال، مهم است که برای تبدیل شدن بیش از حد آب از دست داده شده در هر فعالیت بدنی. قبل از اینکه شما را ورزش، شما باید مطمئن شوید که به نوشیدن حدود 8 اونس. آب و 2 اونس. هر 15 دقیقه در طول ورزش.

برنامه های ورزشی مناسب برای بیماران PKD

1.jogging

تمرین دویدن مانند پیاده روی، آهسته دویدن و دوچرخه سواری باید به طور منظم برای افراد مبتلا به PKD گرفته شده است. آنها توصیه می شود به انجام 30 دقیقه ورزش 3-5 روز در هفته است. این می تواند فشار خون را بهتر مدیریت کند.

2. یوگا

یوگا، taichi و کشش بسیار خوبی برای افراد مبتلا به PKD می باشد. این نوع از ورزش می تواند کمک به آنها استرس خود و میزان فشار خون بالا را کاهش دهد. علاوه بر این، ورزش است نیز، در مدیریت درد به علت کیست های بزرگ کلیوی مفید است. توجه 3.Pay به شدت

بیماران مبتلا به PKD باید توجه زیادی به شدت ورزش پرداخت.ورزش نباید می شود بسیار بالا است. این به اندازه کافی به ورزش ملایم می باشد و می تواند به شما کمک کند سلامت خود را بهبود بخشد.

یکی دیگر از شرایط برای بیماران PKD

با این حال، وضعیت خواهد شد کاملا متفاوت است اگر شما برخی از عوارض شدید از جمله عفونت های دستگاه ادراری. هنگامی که شما به عفونت های دستگاه ادراری، خون در ادرار به راحتی ممکن است رخ دهد به شما هشدار می دهند برخی از مشکلات شدید سالم است. در این وضعیت، به شما پیشنهاد به یک استراحت خوب در بستر و در هر ورزش بخشی را ندارد.

در حال حاضر، ما می توانیم پاسخ "می توانم انجام ورزش با PKD" می دانید؟ شما باید درک روشنی در مورد وضعیت بیماری خود را داشته باشد اگر شما مبتلا به PKD بدانید که می توانید انجام دهید ورزش می باشد. هر گونه معلوم نیست؟ ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا من می توانم آیا ورزش با بیماری کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.