چگونه به کنترل نارسایی کلیه به طور موثر

شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

چگونه به کنترل نارسایی کلیه به طور موثر

وقتی کلیه ها تقریبا تمام توابع خود را از دست بدهند، آن را به نارسایی کلیه می آید.

بیماران در این مرحله می تواند بسیاری از علایم شدید از قبیل پروتئین، ادم، کم خونی و غیره داشته باشد. آنها در حال تجربه درد بسیار. به طوری که آنها مشتاق می دانم که چگونه برای کنترل نارسایی کلیه به طور موثر می باشد. بیایید پیدا کردن.

درمان سنتی دیالیز و پیوند کلیه است. اما آنها هر دو دارای معایب. دیالیز دارای عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی، عفونت و غیره. در حالی که پیوند کلیه گران قیمت و زمان فرض شده است.

درمان

در بیمارستان ما، ما می توانیم بیماران گزینه های دیگر که موثر و راحت ارائه می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

هدف آن ترمیم سلول های کلیوی ذاتی آسیب دیده و توابع از طریق گسترش عروق، مقاومت در برابر تورم و انعقاد و غیره.طب تراش و خواهد شد را به کلیه ها توسط ماشین آلات پیشرفته نفوذ.

این درمان، بیمار نمی خواهد که به تحمل ناراحتی های ناشی از دیالیز و آنها می توانند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از.

هنگامی که گلومرول آسیب دیده ترمیم کنید، آنها می توانند پروتئین و خون و دیگر عوامل سودمند از از کلیه قصد پیشگیری و جلوگیری از چیزهای بد از وارد شدن به کلیه است. بنابراین نارسایی کلیه در فاز پایدار را حفظ خواهد کرد و به تدریج کاهش داد.

اگر شما یا بستگان خود رنج می برند نارسایی کلیه، آیا می شود تا نگران است. این لذت ما برای کمک به شما است. kidneyfailurecn@hotmail.com: لطفا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به کنترل نارسایی کلیه به طور موثر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.