چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک

شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک

چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک

در سندرم نفروتیک، یکی از تغییرات بارز ترین است کاهش GFR. بنابراین، چگونه به منظور بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک؟

گلومرول یک عضو مهم در بدن ما است، می تواند مواد در خون، ذخیره مسائل مفید فیلتر و تخلیه سم، کراتینین، مواد ناخواسته به خارج از بدن است. بنابراین، یک بار کاهش GFR، سلول های قرمز خون عظیم، پروتئین مفید ممکن است به ادرار جریان، در نتیجه، بیماران ممکن است خون در ادرار، پروتئین و دیگر نشانه های مربوطه ارائه شده است. در این مورد، کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بسیار کم است، بنابراین، یک درمان موثر لازم است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، GFR را می توان به طور طبیعی بهبود یافته است. با توجه به شیوه های درمان فراوان و مطالعه بالینی، ما را اختراع کرده اند یک درمان مشخص به نام داغ فشرده درمان، هدف اصلی از این روش است به منظور بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، GFR بهبود خواهد شد به طور موثر.

در این درمان، اول، طب سنتی چینی خواهد شد میکرونیزه به طوری که فعالیت های پزشکی به اندازه کافی عود خواهد کرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز، دارو را در هم شکسته خواهد شد را به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم. با گشاد رگ های خونی، ضد انعقاد خون، ضد التهاب، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان به تدریج افزایش یافته است.

راه های خارجی نه تنها می تواند اثرات جانبی دارو دهان و دندان چینی اجتناب، بلکه رسیدن به هدف درمانی مؤثر و جذب به طور موثر. در حال حاضر، ما بیش از 600 نفر خارجی از 64 کشور درمان می شود. اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک همچنین باید مصرف نمک را محدود می کند، جلوگیری از چربی و پروتئین بیش از حد، تا که به کاهش بار کلیه ها شکست خورده است.

چگونه به منظور بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک؟ ما معتقدیم که شما جواب کردم، اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا به مبارزه علیه این بیماری با شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود GFR به طور طبیعی در سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.