هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

شنبه 7 تير 1393
ن : lafee

هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

نارسایی کلیه یک بیماری وحشتناک است، بیشتر بیماران خواهد شد توصیه می شود برای انجام دیالیز. بنابراین، هنگامی که اجباری دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

هنگامی که GFR (میزان تصفیه گلومرول) کمتر از 15ml/min است، و سطح کراتینین افزایش به 8.0 mg / dl بود، دیالیز است که به شدت توسط پزشکان توصیه می شود. با این حال، زمانی که بیماران نیاز به انجام دیالیز است که شرایط خود بیمار تصمیم گرفت. GFR یا کراتینین سطح جدا نمی تواند قضاوت هنگامی که شما نیاز به انجام دیالیز.

در واقع، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، یک درمان مشخص به نام داغ فشرده درمان، که می تواند عملکرد کلیه از ریشه بهبود وجود دارد. در طول این دوره، با کمک دستگاه اسمز، دارو موثر خواهد شد را به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم. از طریق گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.

تا زمانی که عملکرد کلیوی افزایش یافته است، بیماران دیالیزی می توانند اجتناب کنند، در این مورد، بیماران لازم نیست که در مورد زمانی که به انجام دیالیز مراقبت. اگر شما علاقه به درمان، شما می توانید ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت آزاد.

علاوه بر این، برای تصفیه خون در بیمارستان ما نیز می تواند دیالیز اجتناب کنند. در این درمان، نه تنها سم میکرو مولکول، بلکه برخی از متوسط ​​مولکول و یا حتی سم ماکرو مولکول را می توان از بدن تخلیه می شود. همانطور که همه ما می دانیم، به علت زمینه ای نارسایی کلیوی تحریک سموم گسترده است، بنابراین، یک بار مواد سمی از بدن برداشته شود، عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، بیماران دیالیزی می توانند در نهایت، اجتناب کنند.

علاوه بر این، روش می تواند همچنین برخی از خون تازه برای بیماران مبتلا به اضافه کردن برخی از مواد مغذی ضروری، تا که به برآوردن نیاز بدن است. هر گونه علاقه به یادگیری بیشتر؟ شما می توانید با پزشکان آنلاین ما در حال حاضر تماس بگیرید، آنها به شما به صورت رایگان بگویید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هنگامی که دیالیز اجباری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.