چگونه برای کاهش کراتینین 4.5 در مرحله 3 بیماری کلیه

جمعه 6 تير 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4.5 در مرحله 3 بیماری کلیه

کراتینین 4.5 بدان معنی است آسیب شدید در کلیه ها به دلیل آن را بیش از حد بالاتر از سطح طبیعی (0.5-1.2). این می تواند بسیاری از عوارض جدی در مرحله 3 کلیه disease.If از آن است که به تنهایی و یا ضعیف به سمت چپ کنترل، آن را در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود. بنابراین این مهم است که به کاهش کراتینین برخی از اقدامات می 4.5.Here:

ایمن درمانی

کراتینین زائد سوخت و ساز را از عضلات است و باید توسط گلومرول فیلتر شده است. هنگامی که گلومرول آسیب دیده، توانایی خود را از فیلتراسیون کاهش می یابد به طوری کراتینین می سازد تا در بدن است.

اکثر بیماری های کلیه به کاهش سیستم ایمنی بدن ارتباط دارد. سیستم ایمنی بدن به بدن ما بسیار حیاتی است زیرا می تواند ما را از بیماری محافظت می کند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن آسیب دیده، مردم به راحتی می توانید آلوده دریافت کنید.

سلول های بنیادی biotherapy سیستمیک که با استفاده از انواع مختلف درمان برای مثال درمان، دیالیز، طب گیاهی، طب سوزنی و غیره را به شکل یک طرح کلی برای بیماران برای افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن خود است.

این شامل شش مرحله: تحمل ایمنی، محاصره به طور منظم، ارزیابی، تنظیم، حفاظت و ایمنی درمانی elimination.By، بیماران توانایی سیستم ایمنی بدن خود را به عنوان عملکرد گلومرولی را بهبود بخشد. سپس کراتینین فیلتر می شود و در نتیجه کاهش کراتینین بالا. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا سلول های بنیادی را کلیک کنید.

رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی

برای کاهش سطح کراتینین، بیماران باید محدود کردن مواد غذایی حاوی پروتئین بالا و چربی بالا به عنوان آنها را بار به گلومرول شود. آنها محدود به خوردن مواد غذایی، نمک، بیش از حد.

ما آنها را نشان می دهد به خوردن میوه و سبزیجات بیشتر و رژیم غذایی به طور عمده در عطر و طعم نور است. مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، و غیره مورد نیاز است

ورزش های مناسب می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را بی درنگ، پس از آن خوب است برای بیماران به تمرینات ملایم. علاوه بر این، مصرف الکل و سیگار کشیدن ممنوع است.

کراتینین 4.5 یک سیگنال بد برای بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این ضروری به relived است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین 4, 5 در مرحله 3 بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.