چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

سه شنبه 3 تير 1393
ن : lafee

چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه یک نام مشترک ترین بیماری های کلیوی است. این بدان معنی است که آسیب پیشرونده کلیه ها. هنگامی که آن را به مرحله 4 می آید، آسیب های جدی ایجاد می شوند. بیماران بسیاری از علائم بخصوص خستگی داشته باشد. آنها ممکن است بپرسید: چرا احساس خستگی I؟ چگونه می توان با آن انجام دهید؟

اجازه دهید جواب را پیدا کنید:

ما می دانیم که مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یک عبارت شدید برای بیماران است. می تواند عوارض بسیاری از جمله پروتئین، کم خونی، فشار خون بالا و حتی بیماری های قلبی و عروقی و غیره وجود دارد. این عوارض می تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد که احساس خستگی.

پروتئینوری

پروتئینوری به معنی پروتئین بسیار است جریان از بدن از طریق ادرار می شود. به عنوان پروتئین های ایجاد شده تا بسیاری از مسائل مربوط به بدن ما مثل مغز و ماهیچه و می تواند انرژی و تغذیه برای بدن ما فراهم می کند، بسیار حیاتی است به حفظ عملکرد فیزیکی است. بنابراین، هنگامی که پروتئین توده می رود، بدن قدرت کافی برای کار به طور معمول می کنید، مردم به راحتی احساس می خواهد خستگی بعد از آن.

کم خونی

بیشتر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کم خونی. کم خونی کاهش گلبول های قرمز خون است. قرمز خون می تواند اکسیژن را به همه اندام ها و مسائل در بدن انتقال. بنابراین از دست رفته از سلول های قرمز می تواند باعث کمبود اکسیژن و بیماران انرژی و زنده دلی کمتر به این ترتیب می تواند خستگی داشته باشد.

رژیم غذایی برای خستگی

مواد غذایی که حاوی مواد غذایی بسیار مورد نیاز است. به عنوان مثال غلات، میوه و سبزیجات. در حالی که بالا فسفر و patassuim بالا مواد غذایی مانند پیاز، کدو، بادمجان محدود است زیرا آنها می توانند آسیب به کلیه می شود.

بیماران باید مصرف پروتئین در مقدار سمت راست نگه دارید. پروتئین بیش از حد بار به ارمغان می آورد به کلیه در حالی که پروتئین خیلی کم می funtion طبیعی بدن را حفظ کند. سطح مناسب 0.8g/day است. پروتئین با کیفیت بالا است مانند eggwhite، شیر و گوشت بدون چربی پیشنهاد شده است.

در حال حاضر ما دلایل خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و رژیم غذایی برای آن را می دانم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا من احساس خستگی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.