چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD

یک شنبه 1 تير 1393
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD

سطح کراتینین بالا با PKD است با توجه به کاهش عملکرد کلیه، از جمله کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، منجر به ضایعات می تواند توسط کلیه ها نمی توان تخلیه، سطح کراتینین به حدی زیاد به نظر می رسد. با این حال، چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD؟

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

طب میکرو چینی Osmotherapy متفاوت از درمان سنتی طب چینی است. این یک روش ترکیبی از طب چینی و فن آوری های پیشرفته. Osmotherapy پزشکی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر، بازسازی ساختار طبیعی کلیه. داروهای فعال می تواند کلیه ها محافظت، به تاخیر انداختن پیشرفت صدمه به کلیه، پس از آن ممکن است قادر به جلوگیری از وقوع سطح کراتینین بالا.

با کمک مایع نافذ و اسمز دستگاه های موثر، داروهای موثر به ضایعات کلیوی های خارجی نفوذ، شیوه های بالینی ثابت شده است که این روش هر دو موثر و راحت است. اگر شما علاقه مند در درمان هستند، لطفا با پزشکان آنلاین ما چت.

2. اجتناب از ورزش شدید

این می دانم که کراتینین محصول حرکت عضله است، بنابراین، سطح کراتینین ممکن است بعد از تمرینات شدید را افزایش دهد. به طور کلی، آن را به سطح عادی در چند روز ترمیم خواهد شد، اگر سطح کراتینین شما هنوز هم بالا است پس از چند هفته، رفتن به بیمارستان برای چک کردن مورد نیاز است.

اگر کنترل نشده یا کنترل نشده، سطح کراتینین بالا، ممکن است برخی از عوارض شود و زندگی بیمار را تهدید کند. بنابراین، اجتناب از ورزش شدید بسیار مهم است. شما همچنین می توانید گزارش آزمون خود را برای ما ارسال، پزشکان ما به شما در دو روز پاسخ داده خواهد شد.

3. یک رژیم غذایی سالم نگه دارید با توجه به وضعیت بیماری خود را

(1) نمک را محدود کنید: یک رژیم غذایی کم نمک، به دلیل نمک به بار کلیه ها را افزایش می دهد و رگ های خونی آسیب می رساند، بنابراین کنترل نمک به شدت لازم است.

(2) اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن: الکل خواهد پیشرفت آسیب کلیه را تشدید، سیگار حاوی مواد مضر خاص، این موضوع نیز می تواند به کلیه ها آسیب می رساند.

(3) این پیشنهاد را به کمتر از مواد غذایی زیر است: مانند کره، گوشت گاو، شیرین، نان، قهوه، و غیره از آنجا که این مواد از آسیب کلیوی شدید.

اگر شما هر گونه سوال در مورد پیشنهادهای ما و می خواهید برای دریافت یک رژیم غذایی سالم، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین بالا با PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.