چرا مردم با کیست کلیه در حال حاضر فشار خون بالا

شنبه 31 خرداد 1393
ن : lafee

چرا مردم با کیست کلیه در حال حاضر فشار خون بالا

کیست های کلیه، درست مانند نام آن پیداست، اشاره به اندازه های مختلف از کیست پر از مایع در داخل کلیه ها. یکی از علائم شایع آن فشار خون بالا است، پس چرا فشار خون بالا ظاهر می شود؟ من به دنبال پیدا کردن علل.

افزایش ترشح رنین

به طور کلی، کلیه های سالم می تواند رنین، آنژیوتانسین و هورمون های دیگر برای کمک به کنترل فشار خون تولید کند. با این حال، در کیست کلیه، کیست بزرگ خواهد شد که اطراف آن بافت کلیه و دیگر ارگانهای سرکوب، باعث کاهش عملکرد کلیه، در این وضعیت، ترشح رنین می شود افزایش خواهد یافت، در نتیجه، فشار خون بالا رخ می دهد.

احتباس آب و سدیم

در مراحل اولیه، کیست علائم آشکار ایجاد نمی کند. اگر به تنهایی برای زمان طولانی به سمت چپ، کیست خواهد به یک محدوده خاص را افزایش دهد، آنها را به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی می شود. و، توبول های کلیوی خواهد شد بسیار سدیم باز در آشامیدن، به طوری که فشار خون را افزایش می دهد به تخلیه مواد زائد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند پیشرفت صدمه به کلیه ها تاخیر، تعمیر طور موثر سلول های بافت زخمی، و کاهش توسعه فشار خون بالا.

اگر شما اتفاق می افتد با علامت کیست کلیه دچار مشکل می شود، و می خواهند بدانند که به همین دلیل باعث فشار خون بالا، تماس با ما، شاید ما به شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز می تواند به فشار خون بالا منجر شود. مانند، دیابت، hypercholesteremia، چاقی، و غیره

شیوه زندگی سالم نیز ضروری است برای بیماران مبتلا به کیست های کلیه، چرا که عادت خوب و رژیم غذایی ممکن است قادر به محافظت از کلیه ها. مانند، محدود کردن مصرف نمک، جلوگیری از فعالیت های شدید، به رختخواب رفتن زود هنگام برای اطمینان از خواب کافی. علاوه بر این، آنها نیاز به خوردن میوه های تازه و سبزیجات، جلوگیری از عفونت.

اگر شما چیزی مشخص نیست در مورد علل فشار خون بالا در کیست کلیه، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com و یا یک پیام زیر ترک، شاید ما کمک خواهد کرد که برای پیدا کردن جواب.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا مردم با کیست کلیه در حال حاضر فشار خون بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.