GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم

جمعه 30 خرداد 1393
ن : lafee

GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم

GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم

در مرحله 3 CKD، یکی از نشانه های شدید ترین کاهش GFR (میزان تصفیه گلومرول) است. سپس، GFR 34 در مرحله 3 CKD بیش از حد کم است؟ در این مقاله، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، در مرحله 3 CKD، به سطح طبیعی از سرعت تصفیه گلومرول 30-59ml/min است. با این حال، برای افراد سالم، میزان تصفیه گلومرول بیشتر از 90ml/min است. بنابراین، GFR 34 نشان می دهد که آسیب کلیوی است بسیار شدید شد. در این مرحله، کلیه ها شکست خورده نمی تواند انجام عملکرد خود را به صورت عادی. اگر سمت چپ به تنهایی، این بیماری را به نارسایی کلیه ایجاد می شود. با توجه به کاهش GFR، بیماران مجموعه ای از نشانه ها و عوارض، مانند، پروتئین، خون در ادرار، ادم و غیره را تجربه کنند. در نتیجه، GFR 34 تا کم است که یک درمان موثر لازم است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، یک روش ابتکاری به نام داغ فشرده سازی درمانی که ترکیبی از طب سنتی چینی و فن آوری و تجهیزات مدرن وجود دارد. در طول دوره، بیماران فقط نیاز به دروغ در بستر، و دو کیسه های حاوی دارو را درهم شکست در پشت بیمار قرار می گیرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز، اجزاء اصلی و فعال را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با بهبود گردش خون را در تمام بدن، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی، ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و سلول، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری برای کلیه های آسیب دیده، کلیه ها آغاز خواهد شد به صورت عادی عمل کند.

هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است، GFR 34 افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، با این روش، دیگر نشانه های مربوطه و عوارض را می توان از ریشه، رها شوند. با توجه به عوارض درمان بسیار زیاد است، ما بیش از 600 نفر خارجی از 64 کشور درمان می شود. اگر شما علاقه به این روش، شما می توانید به chinesemedicinekidney@hotmail.com ایمیل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR 34: این است که در مرحله 3 CKD خیلی کم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.