چرا گرفتگی عضلانی در بیماران دیالیزی رخ می دهد

چهار شنبه 28 خرداد 1393
ن : lafee

چرا گرفتگی عضلانی در بیماران دیالیزی رخ می دهد

گرفتگی عضلانی از عوارض شایع در همودیالیز است، ممکن است برای چند ثانیه آخرین اما بسیار دردناک است. در موارد شدید، دیالیز ممکن است متوقف شود. سپس، به همین دلیل گرفتگی عضلات در بیماران دیالیز رخ می دهد؟ دنبال من برای پیدا کردن جواب.

به طور کلی، گرفتگی عضلانی در پاها، دست ها، پاها، زمانی که آن اتفاق می افتد، بیماران می توانند آن را کنترل کند و به ارمغان می آورد درد بزرگ به بیماران رخ می دهد. چند علت اصلی به شرح زیر است.

فشار خون خیلی پایین

در طی انجام همودیالیز، بیشتر مایع به خارج از بدن تخلیه می شود، این مایع حاوی مواد مغذی بسیار ضروری است، اگر این امور را از دست داده، بیماران ممکن است حجم خون و فشار خون کم تجربه، به طوری که گرفتگی عضلانی به نظر می رسد. علاوه بر این، اگر سیال در سرعت سریع حذف، گرفتگی عضلات نیز ممکن است رخ دهد.

نوشیدن مایعات بیش از حد بین دو دیالیز

اگر بیماران مایع بیش از حد در طول دو دیالیز می نوشند، آن را نیز گرفتگی به راحتی می شود. در نتیجه، پزشکان نشان می دهد بیماران مایع بیش از حد در طول دوره درمان با همودیالیز نوشیدن نیست. علاوه بر این، اگر بیماران را انتخاب کنید راه حل دیالیز کم سدیم، گرفتگی عضلات نیز در حال حاضر می توانید.

علاوه بر این، تغییر در تعادل الکترولیت آب، اکسیژن کافی، منیزیم کم در خون، کمبود کارنیتین نیز ممکن است به گرفتگی عضلانی منجر شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر، چت با پزشکان آنلاین ما، ما اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنند.

اگرچه گرفتگی عضلانی هستند مشکل بسیاری از بیماران، روش های زیادی برای پاک علائم وجود دارد. مانند، ثابت شده است که ویتامین E می تواند از نشانه های گرفتگی عضلات و درمان کوتاه مدت با ویتامین E از بین بردن بی خطر و برای کسانی که در حال دریافت دیالیز موثر است. علاوه بر این، کینین موثر است و همچنین برای کاهش درد ناشی از گرفتگی عضلات.

برخی از تمرینات کشش ملایم مانند راه رفتن، دوچرخه پایی ثابت در طول دیالیز ممکن است مفید برای کاهش وقوع گرفتگی عضلانی.

پس از تجزیه و تحلیل بالا و مقدمه، به اعتقاد ما شما یادگیری زیادی در مورد علل گرفتگی عضلانی. هر گونه معلوم نیست؟ تماس با ما از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com، ما همیشه در اینجا به شما کمک کند. موفق باشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا گرفتگی عضلانی در بیماران دیالیزی رخ می دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.