که درمان می تواند PKD جویی در هزینه

دو شنبه 26 خرداد 1393
ن : lafee

که درمان می تواند PKD جویی در هزینه

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری های کلیوی به ارث برده شایع است. درمان PKD چه هستند؟ در اینجا، انتخاب های مختلف خلاصه به شرح زیر:

عمل جراحی

جراحی می تواند کیست های بزرگ به طور مستقیم حذف، می تواند شرایط را در برخی از رشته ها کاهش دهد، کاهش درد بیماران. اما این راه پر خطر است، پس از آن که کیست بزرگتر قطع شده است، کوچکتر به سرعت بزرگ خواهد شد. در همان زمان، عمل جراحی ممکن است عفونت شود، منجر به عوارض، تشدید پیشرفت PKD.

دیالیز، پیوند کلیه

به طور کلی، زمانی که کلیه ها دیگر تابع را یک شخص، یا بیشتر از عملکرد کلیه ها آسیب دیده است، دیالیز یا پیوند کلیه است به منظور حفظ زندگی بیمار در نظر گرفته شود. دیالیز می تواند ضایعات و مایع اضافی را از خون بردارد. پیوند کلیه می تواند به کلیه های غیر کار با یک کلیه سالم از افراد دیگر جایگزین، اما آن سخت است برای پیدا کردن کلیه مناسب است، و احتمال موفقیت کوچک است.

با این حال، همه روش های فوق، برخی از آنها در معرض خطر، برخی گران قیمت هستند، بیشتر بیماران نمی توانیم. امروزه، یک روش جدید برای درمان PKD وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را درمان خارجی که ترکیبی از طب سنتی گیاهان و درمان پزشکی مدرن و فن آوری است. در طول دوره، بیماران دروغ روی تخت، دو کیسه که حاوی داروهای فعال در دو طرف کمر بیماران هستند، بیماران مبتلا به PKD می توانید به موسیقی و یا sleep.The در هم شکسته داروها می تواند توسط کلیه از طریق پوست و کانالهای انرژی جذب شده گوش دهید، با به کمک دستگاه اسمز، دارو را می توان به ضایعات نفوذ به طور مستقیم.

علاوه بر این، درمان و راحت، بدون درد و بدون عوارض جانبی است. و هزینه را می توان با بیشتر بیماران پذیرفته شده است. علاقه؟ اگر چنین است، لطفا به ما گزارش آزمون ارسال و یا مشاوره با پزشکان آنلاین ما.

بیماریهای دهان و تشخیص چینی

با توجه به طب چینی به صورت خوراکی در درمان های سنتی برای PKD است، می تواند پیشرفت بیماری را کاهش دهد. با این حال، در صورت استفاده طولانی مدت، دارو را خواهد روده و معده، علت بی اشتهایی، تهوع آسیب برساند. و اثر بخشی دارو ممکن است کاملا توسط بیماران جذب نمی شود.

علاوه بر این، PKD همچنین باید یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، به عنوان مثال، کم نمک، کم چرب، و غیره

در همین حال، آنها نیاز به پا زدن کردن عادت های بد. و برخی از تمرینات متوسط ​​به طور منظم.

اگر شما علاقه مند در انتخاب های درمانی برای PKD هستند، تماس با ما از طریق ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com، ما یک روش با توجه به شرایط خود را.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: که درمان می تواند PKD جویی در هزینه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.