چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد کم خونی تجربه

شنبه 24 خرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد کم خونی تجربه

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) بیماری های کلیوی به ارث برده شایع است. این به طور عمده توسط اندازه differnt کیست در هر دو کلیه ها، با گذشت زمان مشخص، کیست هر دو در تعداد و اندازه را افزایش می دهد، در نهایت از بین بردن ساختار و عملکرد کلیه است. یکی از علائم شایع PKD کم خونی است.

و چرا بیماران مبتلا به کم خونی حاضر PKD؟

کلیه های سالم می تواند یک نوع هورمون به نام hemopoietin (EPO) تولید، این نوع از هورمون خواهد آمد به مغز با خون، و تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون. سلول های قرمز خون می تواند در بدن حمل و نقل و آوردن اکسیژن در همان زمان.

کلیه افراد مبتلا به PKD توسط کیست آسیب دیده، با گذشت زمان، کیست هر دو در مقدار و اندازه افزایش می دهد. کیست های بزرگ خواهد شد کلیه ظلم و ستم، در این راه، کلیه می تواند تولید نمی کند به اندازه کافی EPO، مغز می تواند به اندازه کافی گلبول های قرمز خون تولید به دلیل کمبود EPO نیست. مردم بدون سلول های قرمز خون سالم را از کم خونی رنج می برند.

کلید درمان PKD است برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی، ترمیم سلول های عملکرد کلیه های آسیب دیده، و محافظت از سلول های کلیه بقیه از injurying. ماده فعال آن از پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی می تواند بر روی دیوار کیستیک عمل می کنند، بهبود میکرو گردش خون از دیوار کیستیک. بنابراین، کیست را می توان به تدریج کاهش یافته است.

درمان جراحی سنتی ممکن است کیست از بین نمی برد، یک بار کیست بزرگ است، برداشته و کوچکتر به سرعت افزایش خواهد یافت، در نتیجه باعث دور باطل. شیوه های بالینی ثابت شده است که پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی هر دو موثر و راحت است.

بیماران مبتلا به PKD باید اعتماد به نفس را به شکست بیماری داشته باشد. همچنین، آنها باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید: خوردن میوه ها و سبزیجات تازه، جلوگیری از سرما، مواد غذایی تند، اجتناب از سیگار و الکل، پروتئین محدود می کند. آنها ممکن است باید نمک را محدود کند. پیوستن در برخی از فعالیت نیز ضروری است، اما آنها باید در پشت یا شکم از اکسترودر جلوگیری می کند. بیماران مبتلا به PKD باید به بیمارستان استاندارد بروید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد کم خونی تجربه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.