چرا بیماران مبتلا به PKD تجربه ادم

جمعه 23 خرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD تجربه ادم

ادم در PKD توسط کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود. بیماران PKD ممکن است edefma به دلیل کاهش توانایی تنظیم در حال حاضر. بعد، ما در مورد اینکه چرا بیماران مبتلا به ادم تجربه PKD صحبت کنید.

1. از دست دادن پروتئین از حد

از آنجا که بافت کلیه است که کیست های بزرگ در مدت زمان طولانی تحت ستم، سلول های بافت آسیب دیده است، بنابراین ممکن است پروتئین زیادی وجود دارد در حال حاضر. اگر بیماران پروتئین برای مدت طولانی از دست دادن، آنها را hypoproteinemia تجربه، hypoproteinemia می تواند به کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما شود، و مایع را به بافت ها از پلاسما نفوذ، در نهایت، ادم ظاهر می شود.

رخ ادم خواهد شد افزایش هورمون ضد ادرار شود، پس از آن، توبول کلیوی خواهد شد بسیار سدیم باز در آشامیدن، در نتیجه، آب و احتباس سدیم به وخامت است.

2. فشار خون بالا

از آنجا که کاهش جریان خون در بیماران مبتلا به PKD، سیستم رنین آنژیوتانسین actived است، بنابراین بیماران ممکن است فشار خون بالا را ارائه دهد. و طولانی مدت فشار خون بالا می تواند از پیشرفت آسیب کلیه را تشدید، سلول های طبیعی کلیه ها در درجات مختلف injuried. در این زمان، اگر عفونت و یا سرد به نظر می رسد، پیچیده ایمنی را در کلیه ها رسوب می کند و آسیب کلیوی تبدیل خواهد شد شدید.

برخی از روش

داغ فشرده درمان می تواند به پیشرفت ادم به تاخیر می اندازد، آن را به سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر با توجه به مواد فعال از طب چینی، بهبود اختلال میکروسیرکولاسیون از کلیه ها آسیب دیده، بهبود ایسکمی و دولت anoxic در کلیه ها، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

از یک طرف، برای ادم در PKD، بیماران باید نمک را محدود کند. رژیم غذایی کم نمک می تواند کلیه محافظت می کند، زیرا نمک زیاد خواهد بار از کلیه را تشدید و آسیب عروق خونی، بنابراین کم نمک لازم است.

از سوی دیگر، پروتئین محدود کننده نیز مهم است، در عین حال، بیماران مبتلا به PKD باید برخی از پروتئین با کیفیت بالا، از جمله بدون چربی، شیر، ماهی، سویا، و غیره را

علاوه بر این، بیماران باید آب کمتر بنوشید. از آنجا که کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، کلیه آسیب دیده ممکن است می تواند زباله به صورت عادی تخلیه نمی کند، بنابراین، بیماران باید با توجه به مایع کمتر پرداخت.

kidenyfailurecn@hotmail.com: اگر شما هر گونه شک و تردید در مورد علل ادم در PKD، و یا می خواهید به یک رژیم غذایی سالم به پیشرفت ادم تاخیر، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD تجربه ادم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.