چگونه به کنترل سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی

شنبه 17 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه به کنترل سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یکی از بیماری های کلیوی است، و ناشی از دیابت در دراز مدت و سطح قند بالا و فشار خون بالا از عوامل مهم است که می تواند بیماری را تشدید کنند، پس از آن بسیار مهم است را برای شما به کنترل قند و فشار خون در یک محدوده امن. و این مقاله به طور عمده در روش است که می تواند سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی کنترل هدف، ما امیدواریم که که می توان آن را برای شما مفید است. اگر شما هر گونه سؤال دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک، و ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهد.

رژیم غذایی و درمان: با توجه به تجربه ما، شما می توانید سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی از دو جنبه کنترل.

غذا

در طول زندگی ما، رژیم غذایی نقش تعیین کننده بازی می کند برای حفظ فعالیت های روزانه ما است. اما برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دلیل وضعیت بیماری، آنها نیاز به توجه به جزئیات بسیاری را در رژیم غذایی خود را. به طور کلی، برنامه رژیم غذایی برای بیماران به شرح زیر می باشد.

رژیم غذایی کم قند. رژیم غذایی قند بالا علت اصلی سطح قند در خون است، بنابراین حفظ رژیم غذایی کم قند و یا هیچ بسیار مهم است.

جلوگیری از پرخوری. از آنجا که پرخوری می تواند مصرف قند ناخواسته را افزایش دهد. علاوه بر این، پرخوری نیز می تواند به کار بیش از حد بر روی کلیه ها قرار داده است.

از خوردن مواد غذایی که چربی بالا، نمک بالا و حرارت بالا است.

درمان

به جز رژیم غذایی، درمان نیز نقش مهمی در کنترل قند بالا بازی می کند. انسولین معمولا برای بیماران توصیه می شود برای پایین آوردن قند خون بالا است، اما که می تواند بار کلیه و آسیب کلیوی را افزایش دهد. در حالی که، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است. در این روش درمانی با هدف تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، ثابت شده است که بی خطر و موثر از تجربه بالینی است.

در نتیجه، combinating رژیم غذایی با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند سطح قند بالا در کنترل و درمان نفروپاتی دیابتی از ریشه. اگر شما علاقه مند در این درمان طبیعی هستند، لطفا با ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com، و ما در اینجا برای شما هم مورچه. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به کنترل سطح قند بالا در نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.