چگونه برای درمان پروتئینوری در نفریت هپاتیت B مرتبط

شنبه 17 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان پروتئینوری در نفریت هپاتیت B مرتبط

پروتئین عمده نشانه های شدید از آسیب در کلیه است. بیماران مبتلا به نفریت هپاتیت مربوط به B اغلب دارای پروتئین بسیار است. آنها و بستگان خود را در مورد شرایط سالم خود نگران هستند و می خواهند برای کاهش این بیماری است. این ضروری است برای درمان پروتئین در نفریت هپاتیت مربوط به B.

نفریت هپاتیت مربوط به B چقدر است؟

این بیماری در سلول های اپیتلیال گلومرولی ناشی از ویروس هپاتیت B است. ویروس هپاتیت B را فعال کنید سیستم ایمنی بدن و باعث آسیب به عملکرد مانع از سلول های اپیتلیال. بنابراین گلومرول می تواند پروتئین فیلتر نیست در نتیجه بسیاری از آنها جریان را در ادرار. پروتئینوری اتفاق می افتد.

چرا نفریت هپاتیت مربوط به B اتفاق می افتد به شما؟

این است دلیل این که شما نقص در سیستم ایمنی بدن شما. هستند بسیاری از duplicable ویروس هپاتیت B هستند که در بدن شما را کنترل نمی وجود دارد. زمانی که ویروس سلول های اپیتلیال گلومرولی شما حمله می کند، آنها می توانند آنتی بادی فعال به شکل پیچیده ایمنی بدن در نتیجه باعث آسیب به عملکرد مانع از اتهامات عنوان شده علیه سلول های پوششی گلومرول. به عنوان نتیجه، نفریت هپاتیت مربوط به B اتفاق می افتد.

کلید درمان نفریت هپاتیت مربوط به B است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی ناشی از ویروس هپاتیت B. در حالی که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نقش زیادی در جلوگیری از فیبروز دارد. این کار باعث استفاده از طب سنتی چینی و اجازه دهید آنها را در کلیه نفوذ از طریق دستگاه های پیشرفته. گام اول برای گسترش عروق کلیوی به افزایش پرفیوژن خون کلیه و کل بدن است. سپس این درمان باعث افزایش سوخت و ساز بدن از طریق بهبود میکرو گردش خون و اثبات اکسیژن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز طول می کشد اثر در آزاد این اختلال ناشی از کمبود اکسیژن و علائم مسمومیت. تنها پس از فیبروز در کلیه مسدود شده است، مجروح سلول های اپیتلیال کلیه شده و سلول های اندوتلیال را می توان تعمیر و گلومرول می تواند پروتئین فیلتر کنید. بنابراین پروتئین را می توان کاهش داد و یا حتی معکوس می شود.

لطفا به ما بپرسید اگر شما هر گونه سوال در مورد پروتئین در نفریت هپاتیت مربوط به B باشد. این لذت ما برای کمک به شما است. شما می توانید با ارسال پست الکترونیکی kidneyfailurecn@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان پروتئینوری در نفریت هپاتیت B مرتبط,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.