چرا حباب در ادرار رخ می دهد در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دو شنبه 12 خرداد 1393
ن : lafee

چرا حباب در ادرار رخ می دهد در بیماری کلیوی ناشی از دیابت

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت معمولا می توانید حباب در ادرار خود را پیدا کنید . آنها ممکن است تعجب چرا حباب اتفاق می افتد ، چه آسیب از آن و نحوه درمان آن است . در حال حاضر ما این مشکلات را برای شما حل کند.

علل

در بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، اولین و شایع ترین علامت پروتئین است . این بدان معناست که گلومرول بیمار می تواند پروتئین نیز فیلتر نیست در نتیجه پروتئین بسیار به جریان به ادرار می شود. سپس پروتئین حباب در سطح ادرار شود.

آسیب شناسی اصلی بیماری کلیوی ناشی از دیابت غشای گلومرولی گرفتن ضخیم با سلول های mesangial در حال رشد است . افزایش نفوذ پذیری و پس گلومرول و آنها می توانند پروتئین به صورت عادی فیلتر نیست .

اعلامیه مضرات

از دست دادن پروتئین می تواند باعث hypoproteinemia ، ادم مداوم

و سوء تغذیه . بیماران خستگی و درد بسیار است که می تواند خواب خود را تحت تاثیر قرار دارند . آنها نمی توانند خوب غذا بخورید و به خوبی کار می کنند. برابری زندگی آنها کاهش است .

درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هدف برای تعمیر سلول های مجروح ذاتی کلیه و توابع از طریق بزرگ شدن رگ ، ضد التهاب و انعقاد ، و غیره این یک درمان اصلی ایجاد شده توسط بیمارستان ما و ثابت شده است موثر و مناسب است.

اندازه گیری است به سخت کار کردنداروها و نفوذ آنها را در کلیه ها از طریق ماشین های خاص. پس از آن می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از .

طب چینی می تواند به گلومرول آسیب دیده به تدریج مختل و سپس توابع گلومرولی را بهبود می بخشد کم کم . هنگامی که filterability گلومرولی بالا می رود ، آنها می توانند فیلتر به خوبی پروتئین و پروتئین را می توان کاهش داد و حتی معکوس می شود.

آیا هر حباب در ادرار شما وجود دارد ؟ آیا شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت ؟ اگر پاسخ مثبت است ، لطفا با ما تماس بگیرید آنلاین و یا از طریق پست الکترونیکی . kidneyfailure@hotmail.com خواهیم برای شما باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا حباب در ادرار رخ می دهد در بیماری کلیوی ناشی از دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.