چگونه برای درمان Hypoproteinemia در سندرم نفروتیک

یک شنبه 11 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان Hypoproteinemia در سندرم نفروتیک

Hypoproteinemia می تواند ادم شدید در سراسر بدن می شود. بیماران مبتلا به ناراحتی و ناخوشایند احساس می کند حتی آنها تمایلی به دیدن مردم است. این اثر زندگی و کار خود را بد . بنابراین مهم است بدانید که چگونه برای درمان hypoproteinemia در سندرم نفروتیک .

علت

در سندرم نفروتیک، افزایش نفوذپذیری گلومرولی تا گلومرول می تواند پروتئین از بیرون رفتن جلوگیری نمی کند. پروتئین جریان را در ادرار باعث می شود کبد به شکل و توبول های کلیوی به حل و فصل آلبومین است. زمانی که کبد می تواند آلبومین به اندازه کافی برای غلبه بر از دست دادن و حل و فصل ایجاد نمی کند، hypoproteinemia اتفاق خواهد افتاد.

نشانه ها

پروتئین به بدن ما بسیار مهم است، وقتی از دست دادن پروتئین وجود دارد، بدن را کاهش می دهد.

به عنوان پروتئین می تواند تغذیه و اکسیژن را به اندام ما حمل و نقل و تشکیل آنتی بادی ، بیماران مبتلا به hypoproteinemia می تواند کمبود عناصر داشته باشد.

پروتئین همچنین می تواند آنتی بادی ایجاد و تقویت ایمنی برای مقاومت در برابر التهاب . بنابراین بیماران به راحتی می تواند التهاب و ایمنی درجه پایین داشته باشد.

سایر علائم شایع عبارتند از بیماریهای غدد درون ریز و انعقاد ، و غیره

درمان

مکمل های پروتئین

هنگامی که بیماران بیش از حد پروتئین از دست بدهند، برای تامین پروتئین به آنها لازم است . دو راه مکمل وجود دارد : خوردن بیشتر مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و انتقال پروتئین . اما این را باید در یک سطح معینی کنترل شوند، زیرا پروتئین بیش از حد خواهد بار به کلیه آورد . مقدار مناسب وزن 0.8-1.0/kg / روز است .

ایمن درمانی

سلول های بنیادی درمان است که با هدف تعمیر سیستم ایمنی بدن است . در این روش درمانی دارای شش مرحله ، آنها عبارتند از: ماندگار ، مسدود کردن ، ارزیابی ، تنظیم ، حفظ و پاکسازی . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد سلول های بنیادی ، لطفا اینجا را کلیک کنید. ایمن درمانی

هنگامی که ایمنی را بهبود می بخشد ، گلومرول می تواند عملکرد طبیعی برای فیلتر کردن پروتئین از جریان . بنابراین hypoproteinemia برطرف خواهد شد .

اگر شما علاقه مند در این مقاله ، لطفا با ما درخواست شود . شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید و یا یک پیام زیر را ترک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان Hypoproteinemia در سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.