چگونه به تشخیص و درمان نفروپاتی IgA

شنبه 10 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه به تشخیص و درمان نفروپاتی IgA

وقتی که شما ادرار خون پس از گرفتن عفونت تنفسی فوقانی و با کمر درد یا تب با درجه پایین را تکرار کرده است ، شما احتمالا نفروپاتی IgA نداشتند. شما باید به بیمارستان بروید و انجام برخی از آزمون .

تشخیص

نفروپاتی IgA در شایع ترین بیماری های گلومرولی اولیه است. این اشاره به رسوب IgA در مزانتر گلومرولی .

ادرار خون بعد از عفونت تنفسی فوقانی 1 - 3days به نظر می رسد . آن را برای چند ساعت یا چند روز و پس از آن به هماچوری میکروسکوپی را تغییر دهید. بیماران ممکن است دل درد ، کمر درد ، درد عضلانی و تب با درجه پایین داشته باشد. همچنین برخی از بیماران ممکن است پروتئینوری بدون علامت و یا هماچوری میکروسکوپی دریافت کنید. در حالی که افراد در سطح شدید می تواند ادم و فشار خون بالا داشته باشد.

اگر شما به عنوان نفروپاتی IgA را تشخیص داده ، نگران نباشید . شما می توانید آن را با درمان های مناسب درمان .

درمان

از آنجا که نفروپاتی IgA به یک بیماری اولیه به دلیل نقص در سیستم ایمنی بدن مردم است ، مهم است که برای افزایش ایمنی بیمار .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی از طریق وسایل خاص نفوذ دارو تراش به کلیه بیمار است. مکانیسم است برای تعمیر سلول های آسیب دیده ذاتی و عملکرد کلیه با بزرگ عروق ، مقاومت در برابر التهاب و انعقاد و دیگر اقدامات . این کوتاه را برای مسدود کردن ، تعمیر و بازسازی شده است. این هیچ عارضه جانبی از دهان .

با داروهای موثر نفوذ به کلیه، عروق بزرگ خواهد شد . طب چینی همچنین می توانید IgA را به تدریج کاهش دهد. بنابراین غلظت IgA می تواند از کلیه ها دفع به راحتی.

طب چینی نفوذ پذیری از mensentery را افزایش می دهد و می تواند تفاوت فشار را تشکیل می دهند . بنابراین غلظت IgA خواهد شد از کلیه بروید.

در این روش درمانی می تواند ایمنی بدن خود را با تعمیر مسائل زخمی از کلیه را افزایش دهد. به عنوان ایمنی بالا می رود ،

نفروپاتی IgA را کاهش خواهد شد .

رژیم غذایی و سبک زندگی

بیماران باید استراحت کافی داشته باشند و اجتناب از ورزش میده. در حالی که بیماری ثابت می شود، لازم است به انجام تمرینات مناسب.

آنها همچنین باید بهترینها خود را برای جلوگیری از گرفتن سرد است. هنگامی که هر گونه عفونت وجود دارد ، آنها باید آنتی بیوتیک موثر را برای کنترل عفونت در اسرع وقت .

به بیماران توصیه به رژیم غذایی سبک و سبزیجات و میوه جات بیشتر. آنها نیاز به مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا ، بیش از حد. آنها ممنوع است به خوردن تند، چربی ، همه چیز شیرین و مواد غذایی ترشی . الکل ممنوع است، بیش از حد.

kidneyfailure@hotmail.com : اگر شما این علائم فوق و هر گونه سوال ، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به تشخیص و درمان نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.