سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز

سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون همواره با سطح کراتینین بالا است، که یک علامت خطرناک مشکل. سپس، چگونه برای جلوگیری از دیالیز با علامت ؟

چرا بیماران مبتلا به ترس از دیالیز ؟

به صداقت، دیالیز درمان اورژانسی ، می تواند جایگزین کلیه ها به ترشح سم ، کراتینین و مواد اضافی در بدن به طور موثر. تا حدی که واقعا می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. با این حال، دیالیز طولانی مدت خواهد شد که کلیه ها از دست دادن تمام عملکرد کلیه در نهایت . هنگامی که دیالیز متوقف شده است ، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر و علائم مربوطه و عوارض افزوده خواهد شد، علاوه بر این، دیالیز خود را خستگی برخی، بیماران نیاز به انجام دیالیز برای 3-5 بار در هفته . علاوه بر این، هزینه گران است، و آن را به ارمغان می آورد درد بزرگ به بیماران در هر دو جسمی و روانی .

خوب، چگونه می توانید از دیالیز خلاص شوید ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، درمان ما می تواند عملکرد کلیه را از ریشه بهبود می بخشد ، بنابراین ، ممکن است برای جلوگیری از دیالیز و بهبود کیفیت زندگی است. فشرده سازی درمانی داغنوآوری از طب سنتی چینی ( TCM ) است ، پس از آن ، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را در هم شکسته را می توان به acupoints Shenshu نفوذ خارجی . با بازگرداندن اصلی چی، گرم شدن و باز کردن کانالهای انرژی ، بهبود گردش خون را در تمام بدن . آسیب کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است.

در حال حاضر ، ما بیش از 600 بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا از 64 کشور درمان می شود. با توجه به اثرات درمان فراوان، در حال حاضر ، بیماران خارجی بیشتر و بیشتر در حال آمدن به چین برای راه موثر است. برای اطلاعات بیشتر از درمان ، ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com .

علاوه بر این، یک رژیم غذایی صحیح نیز می تواند کمک به کاهش سطوح بالای کراتینین ، مانند ، کم چربی، کم پروتئین و کم نمک . بیماران نیز باید با توجه به غذاهایی که غنی از فسفر و عناصر پتاسیم می پرداخت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا در نفروپاتی فشار خون : چگونه به اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.