من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم

پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم

من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم

دیروز، شخص از من پرسید که "من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من، چه باید بکنم ؟ " در واقع، مقدار کمی از پروتئین در ادرار بعد از ورزش طبیعی است، به ویژه در نسل جوان. اما + + + + پروتئین در ادرار می تواند یک نگرانی .

هنگامی که مقدار پروتئین بیش از نرمال است که به نام پروتئین است . در حالی که ، بسیاری از عوامل هستند که می تواند پروتئین های موقت ، مانند تب بالا، ورزش شدید و یا استرس ، کم آبی ، و غیره اما + + + + پروتئین در ادرار شود وجود دارد معمولا بدان معنی است که شما را از بیماری های کلیوی و یا برخی از بیماری جدی دیگر رنج می برند. در این زمان، شما نیاز به انجام کامل معاینه تا تعیین کند که کدام نوع از این بیماری می باشد.

هنگامی که شما مطمئن شوید که شما را از بیماری کلیوی رنج می برند ، شما نیاز به درمان به موقع . از آنجا که + + + + پروتئین در ادرار معمولا نشان می دهد که غشای glomerularbasement خود را به شدت آسیب دیده است و GFR خود را به طور جدی کاهش می یابد. بنابراین، مقدار زیادی پروتئین می تواند از گلومرول ها و شکل پروتئین نشت . علاوه بر این، روش ریشه از بین بردن پروتئین های ترمیم کلیه آسیب دیده و بهبود GFR .

مطالعات بالینی نشان می دهد که در مقایسه با داروهای غربی، طب سنتی چینی مزایای خاص در درمان بیماری های کلیه و از بین بردن پروتئین .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ایجاد شده ، و بر اساس طب سنتی چینی ( TCM ) . در این روش درمانی مختلف از TCM است، اما موثر تر از TCM است . این در تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد و اهانت آمیز فیبروز کلیوی هدف . همه از روند این درمان است که به سادگی به عنوان بلوک + تعمیر شناخته شده + بازسازی . بلوک بدان معنی است که میکرو چینی پزشکی می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را مسدود کند. تعمیر اشاره دارد که می تواند به کلیه آسیب دیده را ترمیم . بازسازی است که می تواند ساختار اصلی کلیه بازسازی .

بنابراین ، اگر شما + + + + پروتئین در ادرار ، نترس . مثبت باشد و یک درمان مناسب . اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد ، لطفا پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. بهترین آرزوها !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من + + + + پروتئین در نمونه ادرار من ، چه باید بکنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.