چگونه برای درمان ادرار خون در مزانژال پرولیفراتیو گلومرولونفریت

پنج شنبه 8 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان ادرار خون در مزانژال پرولیفراتیو گلومرولونفریت

بیماران در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال را می توان با ادرار خون می ترسم. آنها در مورد وضعیت آنها از بیماری با نگرانی و تعجب می کنم که آیا می توان آن را درمان کرد. ما می توانیم ادرار خون در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال هر چند درمان های اصلی ما را درمان کنند.

اول اجازه دهید به دلیل این بیماری یاد بگیرند. مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو به معنی تکثیر سلول های mesangial و ماتریس مزانژال . در عین حال از کاهش خود را در ایمنی ، آنتی ژن های عفونت یا ویروس سپرده ها در حلقه های مویرگی گلومرولی و مزانتر . این باعث آسیب سیستم ایمنی به سلول های mesangial مویرگی . سپس آنها را تابع مانع از دست بدهند تا خون می تواند در ادرار جریان است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

تاکید درمان ما این است که ترمیم سلول های آسیب دیده مزانژال . این ریشه برای درمان ادرار خون در گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال است .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های آسیب دیده کلیه و مسائل توسط چهار مرحله تعمیر.

1.Enlarging عروق

برای بهبود وضعیت گردش خون و ارائه خون و اکسیژن بیشتری را به تمام سلول های تا که به ارائه یک محیط مفید برای سلول های mesengial برای بازگرداندن.

التهاب 2.Resisting

این است که کاهش نفوذ سلول در التهاب و جلوگیری از آسیب بیشتر از سلول های mesengial .

3 . ضد انجماد

همراه در التهاب افزایش می دهد بنابراین ویسکوزیته خون بالا می رود. این به شکل میکرو ترومبوز در خون مویرگی . ضد انجماد ، فشار از لخته آزاد و پس از آن در پایه ریزی سلول های mesengial برای تعمیر .

4 . تحقیر آمیز

برای کاهش میکرو ترومبوز در عروق ، سلول ها در التهاب، کمپلکسهای ایمنی و غیره. این کمک به آنها را از بدن دفع . ما می تواند مطمئن باشد که تا زمانی که این تعمیر در سلول های mesangial آسیب دیده وجود دارد ، بیماری می تواند منتشر شد. بنابراین ادرار خون ناپدید خواهند شد.

اگر شما از ادرار خون در مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو و می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتری در مورد درمان و بیمارستان ما، لطفا با پزشکان آنلاین ما و یا پیام زیر را ترک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان ادرار خون در مزانژال پرولیفراتیو گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.