مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن

یک شنبه 4 خرداد 1393
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن

به عنوان دلیل تابستان می آید ، هندوانه بیشتر و بیشتر محبوب است. همانطور که همه ما می دانیم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با ادم امکان پذیر نیست به غذا خوردن هندوانه، در حالی که برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم ، می تواند آنها هندوانه می خورند؟

هر چند هندوانه حاوی ویتامین های غنی، همچنین محصولات مدر خوب است، اما این میوه سرشار از پتاسیم است . در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه می شود محدود کردن مصرف پتاسیم ، چرا که کلیه نرمال عملکرد حفظ تعادل پتاسیم در بدن ما است. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، آن را نمی توان به طور معمول کار می کنند، بنابراین برخی از مواد معدنی در بدن ، و همچنین پتاسیم انباشته خواهد شد. اما اگر سطح پتاسیم در بدن ما بیش از حد بالا است ، می تواند افزایش پتاسیم است که به عنوان غلظت پتاسیم سرم بیشتر از حدود 3.5 5.5mEq / L در بزرگسالان تعریف شود. هنگامی که سطح پتاسیم بالاتر از 7mEq / L ، که می تواند بیماری سیستم عصبی است . چه بدتر است، اگر سطح پتاسیم بیش از 8.5mEq / L ، که می تواند به فلج تنفسی یا ایست قلبی منجر شود و به سرعت می تواند کشنده باشد. بنابراین، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند هندوانه بخورند.

است یک نقطه وجود دارد ، هندوانه سرشار از آب است که حساب برای 91 درصد از وزن کل است . اگر چه شما در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم می باشد ، کلیه ها به شدت آسیب دیده است، و آن را از دست می دهد عملکرد تعادل آب ، در نتیجه خوردن هندوانه است به احتمال زیاد منجر به احتباس آب . به نظر از این ، آن را نیز مجاز به خوردن هندوانه برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه .

در نتیجه، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه بدون ادم می تواند هندوانه خوردن، در غیر این صورت ، می تواند بیماری شما را تشدید کنند و حتی زندگی شما را تهدید می کند. علاوه بر این، به منظور زندگی بهتر ، بهتر است درمان های موثر را دریافت کرده بود. در اینجا شما توصیه می کنیم برخی از درمان های طبیعی درمان نارسایی کلیه ، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ، تصفیه خون ، سلول های بنیادی و غیره. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ها ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، و ما شما را به جزئیات این معرفی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون ادم : آیا می توانم هندوانه I خوردن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.