چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه

چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه

خارش پوست علائم شایع کیست کلیوی است ، می تواند باعث اضطراب ، تحریک پذیری، حتی کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. بنابراین، چگونه خارش پوست رخ می دهد ؟ من را دنبال کنید ، ما به شما پاسخ خواهد داد.

1 . معمولا، وقتی که کیست های کلیوی توسعه به نارسایی کلیه، مواد زائد و سموم فقط از بدن دیالیز حذف خواهند شد. و دیالیز می تواند سطح فسفر بالا باعث راحتی، افزایش عنصر فسفر خواهد به خارش پوست شود.

2 . علاوه بر این، در طول دیالیز، مواد مغذی بسیار با خون از دست خواهد داد ، باعث می شود که بدن نمی تواند به اندازه کافی نفت به مرطوب نگه پوست تولید نمی کند ، بنابراین خارش پوست به نظر می رسد .

چگونه برای جلوگیری از خارش پوست ؟

به طور کلی، کلاسور فسفات می تواند به وسواس از خارش پوست که در درجه کاهش دهد.

علاوه بر این، بیماران می توانند کرم های به نگه داشتن پوست هر روز مرطوب اعمال می شود.

به علاوه، مصرف برخی آنتی هیستامین ها نیز مفید است .

با این حال، همه این می تواند خارش پوست به طور کامل جلوگیری نمی کند. از آنجا که خارش پوست یکی از عوارض جانبی دیالیز است ، بنابراین به منظور جلوگیری از خارش پوست ، جلوگیری از دیالیز برای بیمار لازم است . و چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به کیست های کلیوی ؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت می تواند دیالیز اجتناب کنند. از آنجا که داروهای موثر در درمان شامل ده ها نوع از داروهای گیاهی . با کمک دستگاه اسمز ، داروهای درهم شکست را می توان به ضایعات نفوذ به طور مستقیم و به طور موثر.

در عین حال، دارو می تواند ترشح مایع کیستیک مهار ، کوچک شدن کیست ها و بهبود گردش خون از تمام بدن ، پس از آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه را افزایش دهد. هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است ، بیماران مبتلا به کیست های کلیوی خواهد دیالیز نیاز ندارد. اگر بیماران مبتلا به کیست های کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر ، خارش پوست اتفاق نخواهد افتاد. هر گونه شک و تردید ؟ اگر چنین است، با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com .

علاوه بر این، بیماران مبتلا به خارش پوست باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشد. اجتناب از غذاهای تند، سرد، و غیره ، چرا که این مواد غذایی ممکن است تحریک به پوست شود ، تشدید درجه خارش .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه خارش پوست رخ می دهد در کیست کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.