یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

به طور کلی، فشار خون بالا علت منجر به نفروپاتی فشار خون است . سپس ، چگونه برای از بین بردن فشار خون بالا به طور طبیعی ؟

فشار خون بالا یک بیماری شایع است ، آن است که یک بیماری آسان به درمان نیست. اگر بیماران دارای فشار خون بالا برای بیش از 5 سال ، ممکن است منجر به نفروپاتی فشار خون بالا . آسیب کلیوی ناشی از فشار خون بالا بسیار شدید است ، بیماران پروتئینوری ، سطح کراتینین بالا، ادم و دیگر نشانه های مربوط به تجربه می کنند. اگر بد کنترل شده ، این بیماری را به نارسایی کلیه ، که یکی از بیماری های خطرناک است که می تواند منجر به مرگ شود توسعه .

معمولا، درمان معمول برای فشار خون بالا است ACEI و ARB ، در بیشتر موارد، پزشکان ترکیب مسهل برای جلوگیری از عوارض جانبی . با این حال، حتی اگر ، اگر بیماران داروها برای مدت طولانی ، آن را به وضعیت جسمی مفید نیست ، از آن آسان است را به یک سری از عوارض .

پس از آن است ، وجود دارد یک راه طبیعی برای از بین بردن فشار خون بالا و بهبود کیفیت زندگی ؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، روش جدید ما به نام داغ فشرده درمان می تواند فشار خون بالا با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. راه مشخص است خارج استفاده می شود و بر اساس گیاهان سنتی . و در عین حال، آن را می سازد استفاده کامل از فن آوری و تجهیزات مدرن است. در طول این دوره، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به acupoints Shenshu نفوذ به طور مستقیم، با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته از ریشه . هنگامی که عملکرد کلیه افزایش یافته است ، فشار خون بالا را می توان به طور موثر ، رها شوند.

علاوه بر این، با توجه به تمام طب است از طبیعت ، می تواند هر گونه عوارض جانبی به فشار خون بالا به بدن بیماران مبتلا به نفروپاتی ' ایجاد نمی کند. بنابراین، آن راایمن، موثر ، راه طبیعی است که می تواند فشار خون بالا را از ریشه درمان است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: یک روش طبیعی برای کاهش فشار خون بالا در نفروپاتی فشار خون وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.