آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز

نارسایی کلیه بسیار خطرناک است ، در حال حاضر ، شایعترین درمان دیالیز است، بنابراین ، یک امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد به جز دیالیز ؟

در نارسایی کلیه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است . همانطور که همه ما می دانیم ، کلیه یکی از اندام های مهم بدن ما است ، در نتیجه ، یک بار عملکرد کلیه از دست داده ، بیماران ممکن است ناراحتی، مانند ، خارش پوست ، ادم آشکار ، فشار خون بالا ، خستگی و غیره احساس . چرا که کلیه ها شکست خورده نمی تواند به درستی کار می کنند و زباله های عظیم، سم نمی تواند خارج از بدن تخلیه می شود.

برای برخی از درجات ، دیالیز می تواند جایگزین کلیه ها برای حذف مواد ناخواسته کنید. در واقع، دیالیز فقط یک نجات دهنده زندگی در زمان کوتاه است، چرا که عملکرد کلیه می تواند از ریشه نمی شود بهبود یافته است. دیالیز طولانی مدت خواهد ضعف، احساس خستگی شود و یا حتی منجر به تهوع و استفراغ . بدتر از آن، یک بار دیالیز متوقف شده است ، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر ، از سم هنوز هم نمی تواند از بدن خارج شوند.

بنابراین ، وجود دارد امید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به جز دیالیز ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، تصفیه خون می تواند عملکرد کلیه با درمان خون بازگرداند. از آنجا که گردش خون می تواند اکسیژن را برای ارگان های مختلف از جمله کلیه ها ادامه می دهند. بنابراین، علت کاهش عملکرد کلیه به خون آلوده است . در تصفیه خون ، نه تنها مواد micromolecule ، مانند ، کراتینین ، BUN را می توان از بدن تخلیه می شود ، بلکه مولکول وسط خاص، و یا حتی امور ابر مولکول ها نیز می تواند از خون خارج شود. تا زمانی که عناصر سمی و مضر را می توان پاک ، صدمه به کلیه ها به علت هیپوکسی و ایسکمی رخ می دهد. به این ترتیب، آن امیدوار است به منظور بهبود کیفیت زندگی به جز دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا امیدی برای من در نارسایی کلیه وجود دارد به جز برای دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.