چه خطر افزایش کراتینین در بدن است

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چه خطر افزایش کراتینین در بدن است

چه خطر افزایش کراتینین در بدن است

در به طور معمول ، سطح کراتینین بالا است نشان دادن یک تابع کاهش کلیه، که بدان معنی است که در کل می تواند سموم و مواد زائد از بدن ترشح می شود به طور کامل و می تواند به بدن آسیب برساند. پس چه خطر افزایش کراتینین در بدن است ؟

اول، اختلالات سوخت و ساز . کراتینین بالا می تواند به برخی از علائم مانند هیپوناترمی منجر شود.

دوم، خون خود را تغییر دهید. از جمله کم خونی کلیوی .

سوم، اشکال آب . شامل برای افزایش مقدار از شب ادرار ، خستگی و ادم هر بدن، فشار خون بالا، ادم ریوی ، نارسایی قلبی، و غیره .

چهارم، بیماریهای استخوانی کلیوی . برخی بیماران با Allkryaytanin بالا درد استخوان، درد می آید بیماران .

علاوه بر این، برخی از بیماران تهوع یا استفراغ ، عفونت ، و غیره با تجربه، می تواند به کراتینین بالا آنها منجر شود. و روشن است که افزایش کراتینین Alahtar برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است ، بیماران باید Iejaw کراتینین بالا باشد. اگر بیماری کلیوی بیمار و دست کراتینین بالا ، شما می خواهید به آنها رسیدگی شود ، شما می توانید از روش زیر درمان را امتحان کنید ، ممکن است به شما کمک کند.

نرم افزار داغ درمان .

بسیاری از بیماران شناخته شده طب سنتی چینی ، و برنامه درمان گرم نمی دانند. و روش درمان جدید در سال های اخیر، داروهای چینی و گیاهان دقیقه است. و بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند وسوسه انگیز ، و این روش می تواند منجر به عوارض شوند . اگر بیمار هستید و بیماری کلیه دارند کراتینین بالا و متخصص ما نشان می دهد که شما می توانید این روش درمان را امتحان کنید. این روش درمان آسان است، اما Mufaulh خوب، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بسیار استفاده می شود . و روش درمان خارجی است ، بدن و دستگاه گوارش صدمه نمی زند ، آن را به برخی از عوارض، مانند استفراغ یا تهوع منجر نمی شود. E

آخرین چاره ، دوست عزیز من، من امیدوارم که Zatstvad از مقاله ، و من می خواهید که درمان این بیماری است. و می خواهم که از روش درمان، شما می توانید E- Aloktroyn ما در هر زمان ارسال، شکی نیست که دکتر می تواند به شما کمک کند وجود دارد. خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه خطر افزایش کراتینین در بدن است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.