داروها برای درمان کراتینین بالا

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

داروها برای درمان کراتینین بالا

داروها برای درمان کراتینین بالا
 
 بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیاری از علائم مانند کراتینین بالا . بیماران به کاهش نسبت کراتینین Vered ، پس از آن بیماران می تواند Akhvdo مواد مخدر نسبت کراتینین ؟

برخی از بیماران را انتخاب کنید برای درمان مواد مخدر کراتینین بالا ، بیماران فکر می کردم که این داروها نسبت کراتینین کمتر Tatnh و فکر می کند مواد مخدر را ساده و راحت است. از آنجا که بعضی از بیماران نمی خواهید قبول درد، مانند درد ناشی از دیالیز یا پیوند کلیه .

. در واقع، برخی از داروها می تواند به عنوان آنجا که می کاهش نسبت کراتینین . و این داروها کمک به بیماران برای دفع مواد زائد و سموم و رفع التهاب ، اما آن را به یک تابع Alganbeh . و می تواند به عوارض بسیاری از جمله استفراغ و یا Allgthian منجر شود. و این عوارض بر سلامت . و دلیل آن است که دو طرفه ، می تواند بیمار به درمان کمک می کند ، در عین حال ، آن را نیز برای بدن مضر . بیماران باید در روش کراتینین بالا از درمان که اثر آخرت انتخاب با آنان است . و بیماران را می توان Egerbualaj سنتی چینی پزشکی.

به عنوان مثال، سوزن چینی. و بیماران می توانند آن را به افزایش کراتینین استفاده کنید. و چون آن را کمک می کند تا بیمار به دفع کراتینین بالا از زباله است و با داروهای پزشکی متصل شده ، نسبت کراتینین Vijvd امکان پذیر است. و او هیچ درد . و دارای سابقه طولانی است.

علاوه بر این، O عزیز صدیقی ، شما می توانید یک برنامه داغ از درمان را امتحان کنید.

اول، این روش درمان و اتساع عروق خونی . می تواند بیماران را به جریان خون کمک کند.

دوم ، و می تواند فیبروز کلی جلوگیری از ، و مقدار Aaziz خون در کلیه، و چند علف هرز ، می توان آن را به بدن Algveh عرضه می شود. و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد عوارض بسیاری از جمله کم خونی . Onla کل است که می تواند بهترین کار ، آن را به یک ماده مفید است، که این مورد نشان داد . می توان روش درمانی برای بهبود وضعیت ، اما همچنین می تواند قابلیت های کلی بالا می برد.

دوست عزیزم ، شما هر گونه مشکلات در مورد بیماری های کلیوی ، و یا شما را به Almsaah نیاز دارید ، شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، و شکی نیست که دکتر را هر تلاش برای کمک به شما وجود دارد. و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروها برای درمان کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.