چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد

چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد

دیالیز ، انتخاب درمان بیماری های کلیوی شایع در بسیاری از کشورها . اما از بخت بد ، دیالیز فقط یک نجات دهنده زندگی و در زمان کوتاه ، و بیمار کلیوی بیمار خواهد بهبود یافته نمی شود . بدتر از آن، بیشتر بیماران در طی دیالیز استفراغ . پس چه می توانم با آن در نارسایی حاد کلیه انجام دهید؟

علل استفراغ در طی دیالیز

افت فشار خون و یا فشار خون پایین . در بیشتر موارد استفراغ احتمالا به دلیل فشار خون پایین ، که اغلب رخ می دهد که آب زیادی از خون در طول دیالیز حذف خواهند شد.

سندرم عدم تعادل . استفراغ می تواند تظاهر زودرس این مشکل است. این است که به دلیل انتقال آهسته تر از اوره از بافت مغزبه خون یا تغییرات سریع در الکترولیتهای سرم ، به خصوص در بیمار جدید ایجاد می شود.

مدیریت استفراغ در طی دیالیز

برای مقابله با استفراغ در طول دیالیز ، بیماران باید در اسرع وقت به دکتر خود تماس برای تایید علل دقیق از این مشکل است. اگر شما هنوز هم در مورد علت روشن نیست ، یک پیام را ترک زیر، ما ظرف دو روز کاری به شما پاسخ خواهد داد.

برای جلوگیری از استفراغ، بهتر است شما به یک درمان موثر به جای دیالیز دریافت کرده بود. در Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون هر دو می تواند به نارسایی حاد کلیه را درمان کنند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید که ایجاد شده توسط کارشناسان کلیه ما است. بر اساس طب سنتی چینی ( TCM ) ، آن را به گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته غربی در ترکیب با هم. با کمک دستگاه اسمز ، داروهای موثر می تواند به ضایعات کلیوی نفوذ . عملکرد کلیه خواهد شد به طور طبیعی بهبود یافته است. علائم استفراغ شما به طور طبیعی با کار کلیه بهتری رها شوند.

در طب ، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، همودیالیز ، تعویض پلاسما ، جذب ایمنی ، hemoperfusion ، hemofiltration و hemodiafiltration است از روش تصفیه خون بیشتر مورد استفاده و در حال حاضر اجازه دهید یک درک کلی در مورد آنها .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه می توانم با استفراغ در طی دیالیز در نارسایی کلیه حاد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.