آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه

شنبه 3 خرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه

آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه

نفریت لوپوس یک بیماری خود ایمنی ناشی از بیماری سیستمیک لوپوس اریتماتوز (SLE) ، که می تواند بسیاری از مناطق ، از جمله کلیه ها ما، پوست ، اعصاب، قلب و غیره تاثیر می گذارد. اگر از چپ به درستی درمان نشود، به طور مداوم بدتر خواهد شد و حتی زندگی ما را تهدید می کند. در حالی که ، تعویض پلاسما است که به عنوان یک درمان موثر برای نفریت لوپوس در نظر گرفته . بنابراین برخی از بیماران یک سوال است که می تواند ارز درمان نفریت لوپوس در مرحله 3 نارسایی کلیه پلاسما. بنابراین، در این مقاله نوشته شده است ، و ما امیدواریم که آن برای شما مفید واقع خواهد شد .

تعویض پلاسما یک روش تصفیه خون است ، استفاده شده است و برای روشن شدن دور مواد ماکرومولکولی از بدن بیمار . در طول درمان ، تعویض پلاسما می تواند خون بیمار را به بخش های مختلف را از هم جدا : سلول های قرمز، گلبولهای سفید ، پلاسما و پلاکت . بعدی ، پلاسما و یا عوامل بیماری زا در پلاسما را می توان از خون برداشته ، و پس از آن جایگزین پلاسما محل پلاسما اولیه را بر می گرداند. بنابراین، تعویض پلاسما می تواند یک محیط داخلی تمیز برای بیماران فراهم می کند. در حالی که ، نفریت لوپوس در مرحله 3 نارسایی کلیه بدان معنی است که بیش از 50 ٪ از گلومرولها خود را ضایعات می باشد. تعویض پلاسما می تواند برخی از مواد زائد ، عوامل التهابی بیماری زا و کمپلکسهای ایمنی از خون از بین بردن. این می تواند به صدمه به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن و سیستم را کاهش دهد.

با این حال، هر چند تعویض پلاسما می تواند کمک به کلیه ها حذف سموم ابر مولکول ها ، می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه خود را . بنابراین، برخی از درمان های موثر و طبیعی را برای شما توصیه می شود. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که بهترین درمان برای درمان بیماری کلیه است. این در بهبود عملکرد کلیه های بازسازی و ترمیم اختلال در بافت کلیه و سلول های هدف .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم تعویض پلاسما در درمان نفریت لوپوس با مرحله 3 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.