کلیه کیست های خوش خیم: جراحی یا طب جایگزین

جمعه 1 فروردين 0
ن : lafee

کلیه کیست های خوش خیم: جراحی یا طب جایگزین

 کلیه کیست های خوش خیم: جراحی یا طب جایگزین


من فقط کاوش. من کیست کلیه بزرگ خوش خیم در کلیه چپ که در حال تبدیل شدن به آزار دهنده که من هم اکنون می توانید آن را احساس کنید. فقط تعجب اگر عمل جراحی یک انتخاب خوب است؟ و آیا طب جایگزین؟

عمل جراحی

این عمل جراحی در کلینیک، به نام سیال پمپاژ سوراخ. این است که پمپ مایع و تزریق الکل برای کیست کلیه، guidance.It سونوگرافی می تواند کیست را از شما دور حرکت بسیار سریع است، اما این احتمال به عفونت و اگر اشتباه، ممکن است عملکرد کلیه ها آسیب می رساند. کیست ممکن است دوباره رشد می کنند.

درمان های جایگزین

این یک درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش رگ های خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیوار کیست، و بهبود نفوذ پذیری از کیست نتیجه گیری کیست های کوچک و کاهش است. آن را مهار تکثیر سلول های اپی تلیالی، ترشح مایع کیست را کاهش خواهد یافت.

وقتی فشار داخلی کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر تبدیل شده است، در نتیجه از بین بردن فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست آسان به عود پس از ناپدید شدن، و این علائم به طور کامل ناپدید می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جراحی یا طب جایگزین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.