چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی

چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی

فشار خون بالا علائم شایع نفروپاتی فشار خون است ، آن را threating زندگی بیماران . خوب، چگونه برای درمان فشار خون بالا با بیماری ؟

نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا در دراز مدت ایجاد می شود. برای اینکه فرانک ، آن است که یک بیماری آسان برای درمان نیست، اگر بدون درمان موثر اعمال می شود، در طول زمان ، می تواند نارسایی کلیه، که می تواند زندگی بیمار را تهدید می شود. بنابراین ، وجود دارد یک درمان مناسب برای کاهش فشار خون بالا ؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت می تواند به هدف دست یابد. روش جدید ترکیبی از طب سنتی چینی و فناوری و تجهیزات غربی ، آن را به خارج استفاده می شود. علاوه بر این، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به اندازه کافی ، در نتیجه ، نه تنها می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی جلوگیری از ، اما همچنین می تواند هدف از دارو موثر است که به ضایعات کلیوی نفوذ رسیدن به به طور مستقیم.

چه مهمتر است، از طریق بهبود گردش خون را در تمام بدن ، در حال تغییر شرایط ایسکمی و هیپوکسی ، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری برای کلیه ها شکست خورده ، تا که به بازسازی ساختار ذاتی کلیه است. در این مورد، کلیه ها قادر به انجام عملکرد آن به طور معمول. هنگامی که عملکرد کلیه ها افزایش یافته است ، فشار خون می تواند بازگرداند. پس از چند دوره ، سایر علائم نفروپاتی فشار خون بالا نیز می تواند به طور موثر برطرف شود . هر گونه علاقه در مورد درمان ؟ ارسال یک ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این، برخی داروها مثل ، ACEI و ARB می تواند برای پایین آوردن فشار خون . در بیشتر موارد، پزشکان فوروزماید ترکیب برای جلوگیری از عوارض جانبی . بنابراین، بیماران باید با پزشک قبل از غذا خوردن این داروها مشورت کنید.

به جز برای درمان، مدیریت رژیم غذایی سالم نیز می تواند کمک به کنترل فشار خون است. بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون باید مصرف نمک به شدت محدود می کند ، از نمک زیاد خواهد رگ های خونی آسیب می رساند و تشدید فشار خون بالا ، آن است که مفید برای کنترل توسعه از وضعیت بیماری نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان فشار خون بالا با فشار خون بالا نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.