آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

بیشتر بیماران با کراتینین 8.8 خواهد دیالیز برای از بین بردن وضعیت بیماری را انتخاب کنید ، بنابراین ، دیالیز تنها انتخاب برای کراتینین 8.8 نفر است ؟ بعد، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، سطح کراتینین نرمال کمتر است از 1.5mg/dl ، کراتی نین یک محصول متابولیکی از فعالیت های عضلانی است ، باید آن را به خارج از بدن توسط کلیه ها تخلیه شده است. با این حال، یک بار است از التهاب یا آسیب کلیه در کلیه ها وجود دارد، کراتینین ممکن است به درستی حذف شده است. در این مورد، کراتینین گسترده در کلیه تجمع می یابد ، بنابراین ، کراتینین 8.8 رخ می دهد.

کراتینین 8.8 بسیار خطرناک است ، آن را به زندگی بیماران را در هر زمان تهدید می کند. در اغلب موارد ، دیالیز توصیه می شود، آن را واقعا می تواند در افزایش سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد. با این حال، آن را نمی توان درمان آسیب کلیوی تشکیل ریشه . دیالیز خود را fatiguesome و پر از بدبختی است ، تا زمانی که آنها شروع به انجام دیالیز ، آن است که تقریبا غیر ممکن می توانید از دیالیز رهایی یابد. بیشتر چه، بعد از دیالیز، وضعیت بیماریرا تبدیل به جدی تر. و هزینه های دیالیز گران قیمت است .

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا ، دیالیز تنها انتخاب برای کراتینین 8.8 نفر است ؟

پاسخ این است که هیچ ، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت است، یک روش موثر به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که می تواند جایگزین دیالیز و بهبود عملکرد کلیه از ریشه وجود دارد. از آنجا که علت کراتینین 8.8 کاهش عملکرد کلیه است. راه منحصر به فرد ، از خارج استفاده می شود و بر اساس طب سنتی چینی ، اما آن را متفاوت از گیاهان سنتی است.

در طول دوره ، بیماران فقط نیاز به دراز روی تخت، و دو کیسه پر از دارو را درهم شکست در پشت بیمار قرار می گیرد. سپس، با کمک دستگاه اسمز ، دارو را فعال می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به اندازه کافی . با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. بنابراین، راه می تواند جایگزین دیالیز به بهبود کیفیت زندگی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیماران با کراتینین 8, 8,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.