می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5.6

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5.6

می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5.6

در مرحله 4 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. بسیاری از مردم خواهد شد در دیالیز همراه با سطح کراتینین بالا قرار داده است . هنگامی که یک بیمار مورد سوال " می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.6 ؟ " . حالا اجازه دهید در مورد این سوال بحث در اینجا به ارائه برخی از سرنخ برای افرادی که این نوع شک هم داشته باشد.

چرا مردم نیاز به دیالیز با مشکل کلیه ؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در حفظ ما سالم از طریق فیلتر کردن خون ، حفظ تعادل الکترولیت و مایعات ، ترشح هورمون هایی برای تنظیم فشار خون، را به اندازه کافی EPO ، و غیره با این حال، کلیه ها شکست خورده است دیگر قادر به بازی به خوبی انجام این عمل . در مرحله 4 نارسایی کلیه ، برخی از روش های دیگر مورد نیاز برای ادامه برخی از مشاغل برای حفظ زندگی است. دیالیز طراحی شده است برای کمک به کلیه ها فیلتر سموم و مایعات بیش از حد و همچنین پر کردن برخی از مواد لازم است. بدون دیالیز ، هنگامی که پیشرفت بیماری را در یک شرایط خاص، زندگی در معرض خطر در هر زمان باشد.

چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از دیالیز ؟

اگر چه دیالیز در برخی شرایط لازم است، هیچ کس می خواهد به آن را برای عوارض مردم را نمی تواند تحمل کند . علاوه بر این، هزینه های بالای بار بزرگ را به خانواده های معمولی است . نکته مهم این است که دیالیز درمان شفابخش اما روش جایگزینی نیست. این می تواند مشکل را برای ریشه slove نیست.

دیالیزی می توانند شما را متوقف در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.6 ؟

البته صادقانه بگویم، شما می توانید دیالیز بدون در نظر گرفتن روش های دیگر متوقف نمی شود. اگر سمت چپ این بیماری درمان نشده ، شما از سطح بالایی از مواد سمی و عوارض دیگر در نزدیکی بیشتر می میرند. اما اگر شما به پیدا کردن جایگزین های دیگر ، شما می توانید از دیالیز به تدریج خلاص شوید. در اینجا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پیشنهاد شده است . در این روش درمانی به عنوان درمان موثر و کارآمد را برای بیماری کلیه است. مختلف از دیالیز، این درمان با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. کراتینین بالا از 5.6 را می توان به طور طبیعی کاهش داد. شما به تدریج می توانید از دیالیز با این درمان خلاص شوید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانم از توقف دیالیز در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 5, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.