آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز

آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز

آیا نارسایی مرحله 4 کلیه برگشت با دیالیز ؟ دیالیز استفاده می شود به جای برخی از کارهایی که کلیه های آسیب دیده از دست داده اند . اما ممکن است برای معکوس کردن عملکرد کلیه در مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز ؟

دیالیز را در برخی از مشاغل از کلیه ها دچار اختلال برای حفظ حیات ، مانند تصفیه خون ، از بین بردن آب بیش از حد، جایگزینی برخی از مواد مفید ، و غیره اما دیالیزی می توانند به عقب نارسایی کلیه ؟ در واقع ، نارسایی مزمن کلیه در طول توسعه یک دوره زمانی طولانی، حتی سال . آسیب کلیوی پیشرفته و دائمی است. البته صادقانه بگویم، عملکرد کلیه در نارسایی کلیه است برگشت پذیر نیست . دیالیز مورد نیاز است که تنها 15 ٪ یا کمتر از عملکرد کلیه باقی مانده است. دیالیز به عنوان روش های پزشکی دراز مدت برای کمک به حفظ حیات در نظر گرفته .

اگر چه این بیماری در مرحله 4 نارسایی کلیه قابل درمان نیست ، آن است که به طور کامل ممکن است تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه برای کسانی که هنوز خروجی ادرار با درمان صحیح داشته باشد. برای بیماران دیالیزی ، دیالیز را می توان در گذشته متوقف اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است . چه درمان می تواند کمک به رسیدن به این هدف ؟

در بیشتر کشورها، تنها روش برای نارسایی کلیه است به انجام دیالیز یا پیوند کلیه است. اما هر دو آنها از روش است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد . با این حال، در چین ، جایگزین وجود دارد. درمان های طبیعی هستند ، استقبال کرد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی موثر است که توسط کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت پس از مطالعه و تمرین بیش از 20 سال ساخته شده است. ثابت شده است موثر باشد و راحت است. هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ، این درمان باعث می شود بسیاری از بیماران راضی است. شما بهبود آشکار در بدن شما پس از این درمان برای یک دوره از زمان را ببینید. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره شخصی ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه برگشت پذیر با دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.