آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

بسیاری از مردم در مرحله 4 نارسایی کلیه در حال انجام دیالیز. اما آنها نیز شکایت از دیالیز. بسیاری از مردم می خواهم برای خلاص شدن از شر. اما سوال اینجاست که افراد زیادی خواسته وجود دارد: "می تواند زنده ماندن من مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز؟" در اینجا من به پاسخ با شما به اشتراک بگذارید.

عملکرد کلیه به تدریج با توسعه این بیماری بیش از یک مدت طولانی از دست می دهد. هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 نارسایی کلیه، عملکرد کلیه باقی مانده است و دیگر قادر به حمایت از بدن است. دیالیز، روش پزشکی جایگزین استفاده می شود معمولا استفاده می شود برای کمک به حفظ زندگی است. این جایگزین کلیه های آسیب دیده انجام برخی از مشاغل، مانند از بین بردن سموم انباشته شده، تخلیه الکترولیت بیش از حد و آب، و غیره این کار کمک به طولانی شدن طول عمر بیماران است. اما این راه حل یک بار برای همه نیست.

آیا می توانید زنده ماندن مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

اگر شما در دیالیز در حال حاضر، آن را تا نمی دهد به طور ناگهانی و یا سموم دوباره خواهد ساخت تا در خون خود. زندگی شما در معرض خطر بزرگ است. شاید شما قادر به زنده ماندن طولانی در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز نیست.

با این حال، اگر شما دیگر درمان موثر پیدا شده است، احتمال زیادی را برای شما برای زنده ماندن طولانی وجود دارد. درمان های طبیعی است که تعداد بیشتری از افراد علاقه مند به تازگی نشان می دهد اثرات خوب است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی است. این است که از خارج به کمک دستگاه های اسمز استفاده می شود. هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این درمان بیماری خود را درمان و طولانی شدن طول عمر خود و همچنین بهبود کیفیت زندگی خود را در بیشترین حد. حتی، می تواند فواصل دیالیز گسترش دهد. اگر شما مثبت به این درمان عمل می کنند، شما می توانید از دیالیز در آخرین خلاص شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم زنده ماندن مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.