آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه

آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه

در حال حاضر، با گذشت روزها، و بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کلیه، و به خصوص نارسایی کلیه . برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شویی یا پیوند کلیه انتخاب می کند. بنابراین شما یک بیمار از دیالیز کلیوی نارسایی یا پیوند کلیه را درمان می کند ؟

نه، ممکن نیست. اوه دوست عزیز ، در حال حاضر ، هیچ روش درمان بیمار کمک می کند تا با نارسایی کلیه به درمان وجود دارد. و درمان های سبک علائم و عوارض را کاهش دهد. بعدی ، به ما اطلاع دهید چرا. مشخص شده است که دیالیز یک روش از درمان های جایگزین است ، و آن است که برخی از توابع ، که نشان دهنده کل . او می تواند سموم و مواد زائد و آب اضافی از بدن ترشح ، برطرف باران امکان پذیر است. اما آن را نشانی از فعالیت کل بازگرداندن نیست ، و بازگشت به طور کلی در قابلیت های کلی ، و سایه جانبی به طور کلی کمک کنند. بیماری کلیه Vicu . پیوند کلیه است نارسایی کلیه درمان نشود.

برخی بیماران با نارسایی کلیه است کاشت در کل ، و امیدوار است برای درمان نارسایی کلیه و بازگشت به زندگی شرافتمندانه که آلوده نیست. بله، برخی از بیماران به Tieih مجلل، و او می تواند کار و خوردن و نوشیدن ، اما نرخ متوسط ​​کوچک است، اما کوچک زنده ماندن . از آنجا که از کل کشت جدید به بدن ، و برخی از مسائل که ممکن است وجود داشته باشد، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی برخی از عوارض احتمالی را نشان می دهد ، و این منجر به مرگ به عنوان امکان پذیر است.

در واقع، روش درمان است که درمان نارسایی کلیه و درمان های سنتی طب چینی است . فعالیت دوباره دانه ها، و بالا بردن قابلیت های کلی که ممکن است. آیا درمان فشرده گرم است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، هر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی که می خواهد برای معالجه این بیماری و در حال حاضر، شاید و همچنین شرایط دیالیز یا پیوند کلیه ، تا او را درمان ، و شاید شما . من می خواهم به شما بگویم ، غیر ممکن است. دیالیز یا پیوند کلیه می کند اساس نارسایی کلیه را حل نمیکند. شما می توانید درمان های سبک قبل از Tthol ، اگر شما نیاز به کمک و یا به سبک از درمان های قبلی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما و یا مشورت با دکتر را بر روی وب که ممکن است ارسال، و بدون شک هر تلاش ، به منظور کمک به شما به صورت رایگان. من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیمار بهبود می یابد کلیه دیالیز شکست و یا پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.