ورزش برای بیمار با دیالیز مفید

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

ورزش برای بیمار با دیالیز مفید

ورزش برای بیمار با دیالیز مفید

بیمار مبتلا به بیماری کلیوی دچار علائم و عوارض ناشی از بسیاری از ، هر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی که می خواهد او را درمان ، شما بیش از حد. انتخاب بیمار به دیالیز. اما دیالیز کافی نیست. و بیمار نیاز به درمان های غیر سبک . آیا ورزش برای بیمار با دیالیز مفید ؟

بله ، ورزش مناسب Mufadjh برای بیمار است.

بیمار به دیالیز با نوع ورزش که ممکن است انتخاب می کند. و اگر شما یک بیمار با دیالیز ، و من پیشنهاد می کنم که شما Tthol راه رفتن . بله ، پیاده روی زیادی برای کمک به درمان بیمار ممکن است است. در کنار آن، یک بیمار با غیر دیالیز ورزشی را انتخاب کنید که ممکن است.

اوه دوست عزیز ، انتخاب روش مهم درمان عالی است. دیالیز تنها روش درمان های جایگزین است و بیمار باید یک روش درمان است که اساس بیماری کلیوی را انتخاب کنید.

اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و شما در حال حاضر ارائه دیالیز کلیه ، و شما بودجه کافی برای کل از کاشت را نداشته باشند، و شما می توانید داروهای سنتی چینی از راه دهان Tthol . مشخص است که دیالیز است سموم و مواد زائد از بدن ترشح شده ، اما تنها روش جایگزین . درمان نشده بیماری کلیوی ، و این داروها مواد مفید برای کلی ارائه و کمک می کند تا بیمار به درمان امکان پذیر است، اما عوارض جانبی ندارد. آیا بدن آسیب نمی رسانند ، عوارض ، مانند استفراغ و تهوع و غیره اتفاق نمی افتد. این روش درمان کمک می کند تا بیمار برای بازگشت به فعالیت در کل ، و یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی Palmrih احساس پس از استفاده ، و هیچ علائم بسیاری وجود دارد، مانند آسیت، و کاهش ارزش فشار خون . زندگی بیمار جهان به عنوان مردم کا ممکن زندگی می کنند صدا.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، اگر شما می خواهید به یک ورزش فیزیکی است ، و شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ، ارسال و دکتر که کمک می کند تا هر تلاش ، و من اعتقاد دارم که شما را به زندگی می کنند مدت زمان طولانی در جهان و من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفت و من تو را آرزو می کنم که درمان این بیماری ، خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ورزش برای بیمار با دیالیز مفید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.