آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری

آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری

برنج سیاه معروف به ارزش غذایی آن است. از آن است که شهرت " مروارید سیاه "، " پادشاه برنج در جهان " . بسیاری از مردم عشق خوردن برنج سیاه و سفید در سال های اخیر . سپس برنج سیاه و سفید خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است ؟ من را دنبال کنید و یا صحبت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم .

برای دریافت پاسخ در مورد برنج سیاه و سفید خوب برای بیماران PKD است، ما باید از مواد مغذی است که در آن موجود را ببینید. موارد زیر از مزایای که برنج سیاه و سفید به بیماران مبتلا به PKD به ارمغان بیاورد.

، مکمل های غذایی ، مواد ارگانیک برای بدن شما

برنج سیاه حاوی مواد آلی غنی، و آن را حاوی منگنز، روی، مس و دیگر نمک معدنی . مقدار این مواد در برنج سیاه و سفید است 1 ~ 3 برابر بیشتر از برنج . ویتامین ها، cyanophyll و برخی مواد مغذی دیگر است که در برنج فاقد در برنج سیاه و سفید موجود است. در این راستا، بیماران مبتلا به PKD خوردن برنج سیاه و سفید می تواند ضعف و خستگی ، کاهش قند خون ، سرگیجه و تپش قلب را کاهش دهد.

تنظیم عملکرد فیزیولوژیکی

گزارش شده است برنج سیاه و سفید دارای عملکرد پاکسازی رادیکال های آزاد ، بهبود کم خونی ناشی از کمبود آهن و تنظیم سیستم ایمنی بدن و دیگر توابع فیزیولوژیکی .

، پایین آوردن فشار خون

فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری های کلیوی است . بنابراین، کنترل فشار خون نیز نقش مهمی را در درمان PKD ایفا می کند. خوشبختانه ، برنج سیاه و سفید است از جمله عملکرد .

پیشگیری از پارگی عروق و خونریزی

برنج سیاه حاوی ترکیب برنج بسیار است که توانایی برای کنترل فشار اسمزی رگ های طبیعی خون و کاهش شکنندگی عروق خونی . در این وضعیت، خوردن برنج سیاه و سفید تر می تواند فشار اسمزی خون طبیعی برای جلوگیری از پارگی رگ های خونی و خونریزی نگه دارید.

از طریق تجزیه و تحلیل بالا ، ما می توانیم می دانیم که برنج سیاه و سفید خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است . با این حال، برنج سیاه و سفید باید به خوبی پخته شده به اجازه عناصر غذایی بیشتر حل کردن باشد. با PKD ، شما باید تمام مواد غذایی که برای شما خوب است امتحان کنید. هر گونه سوال ؟ ارسال شک خود را به chinesemedicinekidney@hotmail.com . ما خوشحالیم که دریافت ایمیل های خود را. موفق باشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا سیاه برنج خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.