چرا نفریت علل پروتئینوری

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا نفریت علل پروتئینوری

چرا نفریت علل پروتئینوری

تقریبا تمام بیماران نفریت رخ خواهد داد پروتئین ، پس ، چرا آن اتفاق می افتد ؟ آیا یک روش موثر برای درمان نشانه وجود دارد؟ دنبال من برای پیدا کردن جواب .

نفریت اشاره به تورم یک یا هر دو کلیه ، آن است که توسط عفونت ایجاد می شود، اما در اغلب موارد ، آن است که توسط اختلال خود ایمنی است که اندام خود را از جمله کلیه ها حمله ایجاد می شود. مانند ، افراد مبتلا به لوپوس در معرض خطر بسیار بالاتر در حال توسعه به نفریت می باشد. اما در موارد نادر ، این اختلال می تواند ژنتیکی به ارث برده ، با این حال ، این وضعیت می تواند در دوران کودکی وجود نداشته باشد.

نفریت بسیار جدی و یا حتی کشنده است . این است که با شرایطی که به آن پروتئینوری ، که در آن GFR ( میزان تصفیه گلومرول ) کاهش خواهد یافت، و پروتئین های عظیم را به ادرار جریان در ارتباط است. هنگامی که نشانه ای اتفاق می افتد، عوارض نیز ظاهر می شود ، به عنوان مثال، لخته شدن خون می تواند به سکته مغزی شود.

بنابراین ، وجود دارد یک روش موثر برای درمان پروتئین در ادرار ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، یک روش ابتکاری به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد. تابع اصلی از راه این است که بهبود عملکرد کلیه با مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی ، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیه و بازسازی ساختار ذاتی کلیه است.

راه مشخص است خارج استفاده می شود و بر اساس طب سنتی چینی . در طول دوره ، بیماران فقط نیاز به دراز روی تخت . با کمک دستگاه اسمز ، پزشکی فعال را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. هنگامی که کلیه ها می تواند به طور معمول تابع خود ، پروتئینوری می تواند به طور موثر ، رها شوند. هر گونه علاقه به یادگیری اطلاعات بیشتر از درمان ؟ ارسال یک ایمیل به chinesemedicinekidney@hotmail.com ، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفریت باید یک رژیم غذایی کم پروتئین ، است که مفید برای کنترل پروتئینوری خوردن . و در عین حال، برخی از پروتئین با کیفیت بالا باید بیشتر مانند ، شیر، سفیده تخم مرغ ، گوشت بدون چربی و غیره گرفته شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا نفریت علل پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.