چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8.6

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8.6

چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8.6

کراتینین 8.6 بیمار نیاز به دیالیز برای حفظ زندگی خود را، پس ، چه مدت می تواند آنها را با دیالیز زنده بمانید؟ در این متن ، ما به شما پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، سطح طبیعی کراتینین 0.5-1.1mg/dl برای ماده بالغ ، و 0.6-1.2mg/dl برای نر بالغ است . کراتینین ، توسط متابولیسم عضله را تولید و به خارج از بدن توسط کلیه ها تخلیه شده است. سطح کراتینین بالا به معنی آسیب کلیوی ، به ویژه برای کراتینین 8.6 نفر ، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است ، به منظور حفظ زندگی ، دیالیز توصیه می شود.

با این حال، به عنوان همه ما می دانیم ، دیالیز تنها درمان جایگزینی است که می تواند جایگزین کلیه ها برای فیلتر کردن کراتینین اضافی، زباله ، و مسائل ناخواسته است. برای اینکه صادقانه ، می تواند آسیب کلیوی را از ریشه درمان نمی کنند. هنگامی که دیالیز متوقف شده است، وضعیت جسمی تبدیل خواهد شد شدید ، بیماران در معرض خطر بسیار بالاتر مرگ می باشد.

در حالت عادی ، دیالیز می تواند زندگی بیمار برای 3-5 سال تا زمان از دست دادن مطلق از عملکرد کلیه را طولانی کند. با این حال، شرایط خاص بستگی به وضعیت بیماری بیماران خود ، از وضعیت جسمی از فرد به فرد و از روز به روز تغییر می کند ، بنابراین ، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد.

پس از آن است ، وجود دارد یک گزینه موثر برای طول عمر امیدبرای کراتینین 8.6 نفر ؟

خوشبختانه، در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ، درمان مشخص ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به هدف دست یابد. این ترکیب طب سنتی و فن آوری و تجهیزات غربی است. این است که به خارج استفاده می شود و بر اساس گیاهان ، بنابراین ، می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی و درد از عمل جراحی اجتناب کنند. بیشتر، با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب و جلوگیری از تشکیل ترومبوز، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. تا زمانی که کلیه ها به طور معمول می تواند به وظیفهاش عمل کند، امیدوار است برای تداوم زندگی امیدبرای کراتینین 8.6 . هر گونه علاقه ؟ ارسال به : chinesemedicinekidney@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند من زندگی می کنند اگر من کراتینین 8, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.