آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه

آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه

گرفتگی عضله اغلب در زمان دیالیز رخ می دهد ، آن است که بسیار دردناک است به بیماران ، و گاهی اوقات دیالیز باید متوقف شود زمانی که بیماری جدی است . پس چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه و می توانم خلاص شدن از شر ؟

گزارش شده است که 33 ٪ -86 ٪ از بیمارانی که دیالیز می خواهد گرفتگی عضلانی را تجربه و از آن می تواند دست شامل ، پاها ، بازوها، پاها و حتی شکم. چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد زمانی که دیالیز ؟ بسیاری از عوامل به طور مستقیم به گرفتگی عضلانی کمک زمانی که دیالیز .

A. کاهش حجم مایعات به فشار خون پایین منجر شود، و سپس گرفتگی عضلانی خواهد شد.

B.تغییرات در تعادل الکترولیت آب ، سطح پایین سدیم و اولترافیلتراسیون نیز از عواملی که مربوط به گرفتگی عضلانی هستند.

آیا من می توانم از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه ، خلاص شوید ؟

A. به منظور جلوگیری از افت فشار خون ، شما نیاز به بالا بردن وزن خشک خود را به طور منظم و محدود کردن مصرف آب هنگام گرفتن فواصل دیالیز برای جلوگیری از افزایش وزن . این می تواند مفید باشد به کاهش خطر ابتلا به گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز .

B. نگاهی به مقدار مناسب از ویتامین E. مشخص شده است که ویتامین E موثر و ایمن برای از بین بردن گرفتگی عضلات زمانی که دیالیز است . اما شما باید دکتر خود قبل از اینکه شما تصمیم به استفاده از ویتامین E با توجه به وضعیت بیماری خود مشورت کنید.

C. داغ فشرده سازی درمانی یک درمان موثر برای کمک به خلاص شدن از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز است . مختلف از داروهای خوراکی ، آن را درمان خارجی است که هیچ عوارض جانبی به بیماران می کند و هیچ آسیبی است . روشهایی که در بالا می تواند کمک به تسکین گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز انجام دهید، اما آنها می توانند بیماری کلیوی را از ریشه درمان نمی کنند. دیالیز نیز در بسیاری از کشورها پیشنهاد می شود. با این حال، این درمان های طبیعی می تواند به صدمه به کلیهتعمیر و بازسازی ساختار کلیه است. عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است، و بدون نیاز به انجام دیالیز وجود دارد و سپس ، عضلات علائم گرفتگی نمی خواهد به طور طبیعی رخ می دهد. اگر شما علاقه ، ایمیل به ما : chinesemedicinekidney@hotmail.com به دانستن اطلاعات بیشتر .

آیا من می توانم از شر گرفتگی عضلانی زمانی که دیالیز با نارسایی کلیه ، خلاص شوید ؟ درمان مناسب برای شما مهم است. اگر شما اتفاق می افتد که مبتلا به نارسایی کلیه و به دنبال یک درمان موثر است که می تواند به شما کمک کند خلاص شدن از شر دیالیز، ما یک پیام در زیر ، ما خوشحالیم که کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم از گرفتگی عضله از شر هنگام گرفتن دیالیز با نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.