بیماران PKD باید چه ورزش

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

بیماران PKD باید چه ورزش

بیماران PKD باید چه ورزش
مزایای زیادی برای حرکت بدن وجود دارد. ورزش های مناسب کمک می کند تا به حداقل رساندن است که نه تنها افزایش قدرت بدنی ، مریض . اما هر یک متفاوت از فردی به فرد است . برای بیماران PKD ، ورزش شدید در حالی است که بدتر شدن شرایط خاص است. بنابراین، بیماران مبتلا به PKD باید من چه ورزش
چرا بیماران مبتلا به PKD یا باید فعالیت های شدید جسمی نمی
ویژگی های سدیم بزرگترین در PKD است که کیست ممکن است بسیاری در کلیه ظاهر می شود. کیست ها در حال تبدیل شدن را افزایش می دهد با این بیماری بود. برای بیماران PKD ، اگر ورزش شدید اگر شما به من فشار به کیست از خارج از بدن به من بدهید. شما ممکن است کیست آسان برای از بین بردن است ، مایع جریان کیست، ممکن است باعث عفونت شوند. و تروما ممکن است رخ دهد ( شما می توانید اجرا کنید ، به عنوان مثال، و مانند آن ممکن است بدمینتون ) فعالیت های شدید جسمی می باشد. با دادن تاثیر به کیست و یا به طور مستقیم، به افزایش فشار در معده در داخل یک ضربه کوچک، حتی اگر رگ به رگ شدن ، که همچنین به عفونت منجر شود.
بیماران PKD باید چه ورزش
به منظور شکستن کیست نیست، بهتر است تمرینات سبک است خوب است. به عنوان مثال ، پیاده روی ، یا آهسته دویدن، یا به راه رفتن. درجه کوچک است ، به جای دادن بار بر روی کلیه بسیار، این جنبش ها از کیست را تحریک نمی کند . و که در آن باید تا حد امکان چمباتمه زدن بیماران PKD خوب است ، اجتناب کنند.
برای بیماران PKD ، درمان مهم است، اما یک شیوه زندگی سالم نیز نقش یک شخصیت مشابه . به غیر از ورزش، شما نیز باید با توجه به جهت دیگر پرداخت . به عنوان مثال ، باد و یا جلوگیری از ، و یا از غذا خوردن، I و یا کنترل فشار خون خواهد شد خودداری کنند. فشار خون بالا و باد در نتیجه سرعت بخشیدن به از دست دادن سرعت عملکرد کلیه ، فشار خون بالا می تواند به قلب ، رگ های خونی در مغز آسیب نیز می باشد. این حل و فصل برای تبدیل شدن به بیشتر به فلج است .
با وضعیت پزشکی فرد ، به درجه ای از جنبش نیز متفاوت است البته. اگر جنبش ناشناخته بیمار PKD وجود دارد اگر ، دکتر آنلاین می تواند دقیق Adobesu ارائه می کنند. اگر شما را به کمک هر چیزی ، از آن خوشحال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران PKD باید چه ورزش,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.