چرا شما سردرد در دیالیز I

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا شما سردرد در دیالیز I

چرا شما سردرد در دیالیز I
من می توانم به عنوان یک بیماری شایع ، سردرد به عنوان عوارض همودیالیز یک دیالیز خاص رخ می دهد. اگر شما دیالیز نگه دارید، این امر در راه است که بیشتر مورد استفاده است تا از طریق دریافت از سموم و مواد زائد را از خون خلاص شدن از شر ، کمک می کند تا برای افزایش طول عمر مورد انتظار از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است. با این حال، دیالیز با وجود این واقعیت است که یک موقعیت مهم بسیار، این است که بهترین درمان است. دلیلش این است که می تواند عوارض شدیدی برای بسیاری شود. سردرد خواهد شد یکی از میان آنها تنها رایج است.
چرا شما سردرد در دیالیز I
ضایعه عصب یک مشکل است ، سردرد بیرون می آید عدم تعادل و الکترولیت مایع ، مانند تغییر در مایع دیالیز در موج فشار خون، دیالیز است. حذف مایع اضافی را از طریق برای پاک کردن خون از بدن ، با این حال ، از آنجا که نمی تواند در این زمان ، مغز ما سریع تر به عنوان بافت بدن ، دیالیز پس از جذب رطوبت از بافت تر مغز ، ادم رخ می دهد، به عنوان یک نتیجه ، ما احساس سردرد . شما می توانید ، به غیر از این ، تغییرات فشار خون به سرعت نیز موجب سردرد گردد.
از نقطه نظر به مطالب فوق ، می احتیاطی نیاز بسیاری برای جلوگیری از سردرد به طور موثر برای بیمار ، درخواست برای دیالیز وجود دارد . به عنوان مثال، این است که آن را کنترل فشار خون در محدوده طبیعی ، و کاهش مصرف نمک .
با این حال، شما می توانید دریافت هر کسی برای همیشه لطفا برای دیالیز . هنوز هم حجم ادرار برای بیمارانی که بیماری کلیوی end-stage رسیدن وجود دارد ، ممکن است از طریق درمان موثر ، ممکن است که آنها ما اجتناب از دیالیز ، سردرد از زمین فرار کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد درمان های طبیعی ، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه. ما منتظر اینجا تمام وقت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا شما سردرد در دیالیز I,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.