دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
در عوارض ناشی از دیابت، نفروپاتی دیابتی ضایعات مویرگی دیابت از خواص سیستم می باشد. ویژگی های بالینی نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه ، از قبیل پروتئین، صدمه به کلیه ، فشار خون بالا و ادم است .
پایان مرحله بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می تواند دیالیز دریافت خواهید کرد. اگر دو راه اصلی وجود دارد ، دیالیز به دیالیز صفاقی و همودیالیز تقسیم شده است. به تازگی ، بسیاری از بیماران دریافت دیالیز صفاقی آغاز خواهد شد. نه تنها فشار و بار از کلیه، دیالیز صفاقی را افزایش نمی دهد زیرا نکردن فشار خون حتی بالا و حجم مایع خارج سلولی . با این حال، دیالیز صفاقی طولانی مدت است که به جذب مقادیر زیادی از قند خون به بیمار و می تواند به چاقی و چربی خون می شود.
زمان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به دیالیز از بیماران مبتلا به نفروپاتی غیر دیابتی زود است. بیماران دیالیزی زمان با نفروپاتی دیابتی آهسته است ، آن است که به احتمال زیاد باعث یک سری از عوارض ، که به نوبه خود بر زندگی و بقای بیماران مبتلا به توده .
به غیر از دیالیز، عوامل دیگری نیز مهم هستند.
من از 1 . فشار خون بالا خودداری کنند
برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ، که شما را از فشار خون به شدت بالا خودداری کنند مهم است. خطر نفروپاتی دیابتی به کمتر کاهش یافته است که شما را از قند خون بهتر است خودداری کنند.
من با پزشکی 2 . درمان هستم
نوشیدن دارو در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است مقدار کمی از پروتئین وجود دارد موثر است. دکتر توصیه ARB بهتر و ACEI ، این داروها نه تنها کاهش فشار خون بالا، پروتئینوری نیز می توان کاهش داد ، من آسیب کلیویرا کاهش دهد.
بازرسی از 3. منظم
از آنجا که علائم قابل توجهی در نفروپاتی دیابتی اولیه وجود نداشت ، بیمار بهتر است به بازرسی های دوره ای قرار ، آن را به وضعیت جسمی او خوب است مشاهده شد.
وعده های غذایی سالم 4 . معقول
رژیم غذایی سالم نقش شخصیت مهم در درمان نفروپاتی دیابتی . بیماران باید از مصرف پروتئین خودداری کنند ، با توجه به یک رژیم غذایی کم نمک، من از ادم و فشار خون بالا هر روز خودداری کنند. همچنین، با کلسیم و آهن مکمل در تعمیر کلیه موثر است.
همچنین راههای دیگری وجود دارد ، به غیر از دیالیز، درمان نفروپاتی دیابتی . این یک روش اسمز دارو درمان میکرو چینی است . لطفا ایمیل خود را ارسال به kidneydiseasetherapy@yahoo.co.jp و یا با مشورت با پزشکان آنلاین وضعیت مفصل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ممکن است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.